Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Noen som kan være så snill og forklare? takk:)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Man har en nerve som går ut fra ryggraden og ned midt over rumpeballen på begge sider. Om denne nerven blir avklemt eller irritert kan man få det som kalles isjassmerter. De er karakteristiske utstrålende smerter fra rumpeballen og opp/nedover.. De kan være konstante eller komme ved aktivitet...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=1870
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Takk. Da har jeg konkludert at det IKKE er isjias jeg har:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå