Gå til innhold

STRIPPING? HVA I HELVETE?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Stripping: Dersom den gravide går på overtid, kan jordmor «strippe» for å stimulere til fødsel. Det vil si at jordmor stikker en fi nger opp i livmorhalsen. Man kan også massere livmorhalsen. Dette må kun utføres av lege eller jordmor og bare på gravide som er på overtid.

Annonse

Jamen HI, har du ikke fått memo'et?!?! For å fremskynde fødsel, OG IKKE minst forsikre en trygg, msertefri fødsel, MÅ man strippe for JM. Helst med litt sexy musikk til! Da svinger du på plass ungen og frigjør hormoner som gjør fødsel smertefri og lett :)

Noen tror at det er mer mystikk i dette da, at man blidgjør fødegudene med en erotisk dans nær termin.

Men jeg er mye mer vitenskapelig enn som så, så det trur jeg ikke noe på, nemlig!

Hehe, jeg hadde faktisk ikke hørt uttrykket selv heller da jeg var hos en gynekolog til kontroll i mitt tredje svangerskap. Jeg var bekymret for stort barn, men han kunne berolige meg med at det som regel ikke var noe problem å strippe en tredjegangs i god tid før termin og få igang en fødsel på den måten...

Jeg ante virkelig ikke hva han snakket om og bare jattet med, først lenger ute i svangerskapet informerte jordmoren meg om hva stripping var før hun utførte det på meg.

Så troll eller ikke, det er faktisk mulig å ikke ane hva det er snakk om ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...