Gå til innhold

STRIPPING? HVA I HELVETE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste en tråd der folk hadde blitt bedt om å strippe for jordmoren. EH? Hva er det med dere da? Du tar ikke av deg klærne bare fordi jordmoren sier det vet du. Og å strippe er liksom ikke heeeeelt ok på en svangerskapskontroll. For noen brødhuer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, takk for dagen latter HI;)

Hadde det vært en liker knapp her, så hadde jeg trykket på den....

Skrevet

Strippe for jordmoren? Fordi? Helt sikker på at du ikke blander sammen med å bli strippet av jordmoren?

Skrevet

heheheh... Vil noen andre oppdatere HI? =)

Skrevet

Skulle det liksom være bedre? Det går vel ut på ett.

hi

Skrevet

Hvis jordmoren er en hottie anbefales stripping på det sterkeste!!

Skrevet

trolleri trollera :) Men fremkalte lett fnising :)

Skrevet

Jeg skulle gjerne tatt på meg jobben, men jeg ler så jeg rister, så det var litt vanskelig å skrive.... ;o)

Skrevet

Du måååå jo være et forumtroll!

Skrevet

Stripping: Dersom den gravide går på overtid, kan jordmor «strippe» for å stimulere til fødsel. Det vil si at jordmor stikker en fi nger opp i livmorhalsen. Man kan også massere livmorhalsen. Dette må kun utføres av lege eller jordmor og bare på gravide som er på overtid.

Skrevet

hehehehe den var jo bare gøy da! :D

Skrevet

at det går ann å være så lite oppdatert...hafffff

Skrevet

Jamen HI, har du ikke fått memo'et?!?! For å fremskynde fødsel, OG IKKE minst forsikre en trygg, msertefri fødsel, MÅ man strippe for JM. Helst med litt sexy musikk til! Da svinger du på plass ungen og frigjør hormoner som gjør fødsel smertefri og lett :)

Noen tror at det er mer mystikk i dette da, at man blidgjør fødegudene med en erotisk dans nær termin.

Men jeg er mye mer vitenskapelig enn som så, så det trur jeg ikke noe på, nemlig!

Skrevet

Håperhåperhåper dette ikke er et forumtroll!

Og når jeg begynte å "vanke" her så var det mye nytt og mange nye uttrykk...så det går faktisk an!

Skrevet

Hehe, jeg hadde faktisk ikke hørt uttrykket selv heller da jeg var hos en gynekolog til kontroll i mitt tredje svangerskap. Jeg var bekymret for stort barn, men han kunne berolige meg med at det som regel ikke var noe problem å strippe en tredjegangs i god tid før termin og få igang en fødsel på den måten...

Jeg ante virkelig ikke hva han snakket om og bare jattet med, først lenger ute i svangerskapet informerte jordmoren meg om hva stripping var før hun utførte det på meg.

Så troll eller ikke, det er faktisk mulig å ikke ane hva det er snakk om ;)

Skrevet

Jeg strippet for jordmor i 10tiden på morgenen og på kvelden kom snuppa i rekordfart. Effekt stripping vil jeg si.. Må vel bety at jeg er god til det.. Hehe.. :D

Skrevet

Stripping med stang i 3. tri er særdeles effektivt på armmusklene. Noe som kommer godt med til bæring av babyen etterhvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...