Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Har fått trist beskjed fra sykehuset. Da jeg fødte sist grodde morkaken fast og jeg måtte hasteopereres. Det var like før de mistet meg. Nå har jeg fått beskjed om at dersom jeg blir gravid igjen, så er det ikke sikkert jeg kan føde normalt. Og det er stor sansynelighet for at jeg da må fjerne livmoren..... Jeg skal vel være glad til, har et fantastisk barn nå og vil jo ha 2. Men tanken på å aldri få fler og fjerne livmoren, med de virkningene det medfører............er så rådvill nå.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Det var trist beskjed å få. Men hvis du ønsker deg 2 barn, så må du jo nødvendigvis ta sjansen på at du muligens må fjerne livmor. Alternativt kose deg med barnet du har, eller gå for adopsjon. Det er ikke snakk om å fjerne eggstokker også?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 HI Jo det er snakk om den ene, for den er helt ødelagt. Men mer enn det fikk jeg ikke med meg. Ble så satt ut. Vil jo gjerne ha en til, men det sitter langt i meg å fjerne livmoren i en alder av 34....
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 tøft å motta en slik beskjed i så ung alder. Jeg håper og tror du på sikt slår deg til ro med din skjebne, koser deg med barnet du har... (og evt da barn nr. 2) Det å fjerne livmoren etter å ha blitt mor er ikke det værste som kan skje... (for du har jo tross alt blitt mor) det er likevel ganske sårt, vemodig og noe det er lov å sørge over!!! Lykke til i tiden som kommer.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Kjære HI Jeg vet akkurat hvordan du har det. Har fått en lignende beskjed fra sykehuset selv, og sliter veldig med å takle det. Fikk først beskjed om at jeg absolutt ikke burde få flere barn, men etter sjekk hos spesialister har de nå gitt meg klarsignal. Men det er maks et barn til, og det kan ikke forløses på vanlig måte. Må ha ks, og det kan gå veldig galt. Så opp til meg om jeg vil ta sjansen. Vet at man bør være fornøyd med det fantastiske barnet man har, men jeg føler at noe mangler i livet hvis jeg ikke kan gi henne søsken. Helt rar tanke, men det føler jeg ihvertfall. Så er like rådvill som deg. Håper ihvertfall felles skjebne kan være litt trøst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå