Gå til innhold

klipping ved fødsel +++


Anbefalte innlegg

Skrevet

er i mitt andre svangerskap, blir ca 17 mnd mellom barna.

har følt at det er noe som ikke har blitt helt bra etter forrige fødsel,

 

revnet og sydde mange sting, men kan ikke se at det er noe galt. brukte lang tid på å gro ordentlig, og sex-livet har desverre ikke vært det samme etterpå.. vondt når han skal inn og etterpå. og nå når jeg har gått gravid har jeg blitt hoven og svir etter samleie.. kan også ha kløe/hoven/øm noen dager etterpå, dette er viss vi ikke har brukt kondom. har behandlet for sopp flere ganger og tenkt på bakteriel vaginose men vet ikke hva det er, har vært til lege flere ganger:( nå har legen sagt jeg ikke skal behandle for sopp, for det er ikke spes uvanlig utflod.. saaaavneer den gode sexen.... sukk..

noen som har vært i samme sittuasjon???

 

har snakket med lege om at det kan være noe som ikke har blitt helt bra etter forrige gang og hun pratet om at klipping kunne være aktuelt... dere som har blitt klipt.. kjente dere det? var det grusomt? grudde meg ikke til 1.fødsel men kjenner at jeg begynner å få nerver...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kjenner ikke klippingen,de bedøver deg mest sannsynlig. Jeg ble klippet,men visste det ikke før etter på.

Skrevet

Det er vel slik at dem ikke anbefaler å bli klipt nå. Bedre å revne for da danner det seg sine egne veier. Klipper man så klipper man mer over nerver etc. Jeg ble klipt med førstemann, og dem klipte på toppen av en vee, så jeg kjente ingen ting,men den lyden sitter i minnet mitt for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...