Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Jeg har ikke tatt sprøyten mer enn en gang å det er mange mnd siden.Skulle tatt en ny i okt men gjorde jeg ikke .Fikk mensen eller blødninger en gang etter det men så stoppet d helt opp.Har tatt graviditetstest å den var neg.Jeg er utolig oppblåst å øm inni magen...som om jeg har mens smerter.Har andre opplevd noe likt? Ser ut som jeg er 4 mnd på vei hehe..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 nei si det du, jeg gikk på p-sprøyta i to år og ble gravid så fort jeg slutta med den, fant det jo ikke ut før jeg var 4 mnd på vei da...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Hmm men var du oppblåst da du gikk på sprøyta? 4 mnd på vei??? gad hehe....håper det var en gledelig nyhet;)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Jeg gikk på p-sprøyta i 2 år og fikk ikke tilbake mensen. Måtte på hormonkurer og diverse før den kom tilbake. Ble sterkt frarådet denne på sykehuset og av min gynekolog. Fortrinnsvis anbefales den om du ikke har et barneønske de nærmeste årene
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Vet ikke hvor mange år jeg har brukt p-sprøyta men har aldri hatt noe plager med den.Elsker den.Og jeg har sluttet to ganger da jeg skulle bli gravid,tok et par mnd.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Tok også kun èn dose av denne p-sprøyte ettersom jeg fikk alle mulige bivirkninger, fikk mens tilbake ca 1 måned etter (men det kan også være fordi jeg sluttet å fullamme samme måned). Hadde litt uregelmessig mens de første månedene, og hadde ikke eggløsning før 9-10 måneder etter prev.slutt - ble gravid den måneden også, men mistet. Det er ikke uvanlig å ha uregelmessig mens/uteblitt eggløsning i opptil 18 måneder etter p-sprøyten fikk jeg beskjed om av min fastlege.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 Jeg følte også en ekstrem oppblåsthet like før "mensen" kom tilbake etter ett år. Er vel en påkjenning for systemet å komme seg i gang igjen.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Det frarådes sterkt å bruke den mer enn fire år damer!! Dette må dere holde dere oppdaterte på! Faren for benskjørhet øker mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå