Vilhaentil! Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Syns det er såå vanskelig bestemme seg, endelig valg blir nok ikke tatt før vi får møte henne, men hva liker dere best av disse navnene: -Madeleine -Cecilie -Hedda -Ingrid Blir veldig gla for å høre din mening:)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Jeg likte best Ingrid av alle de. Fine var de alle sammen da! Kan skjoenne du sliter!
Gjest Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Madeleine <3 æ slit sjøl.. vil ha Bella eller Savannah .. de e jo hjerteknuser-navn begge to !!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Her er det en mulighet for at det kommer en liten Madelen til sommern om det viser seg at det er jente! Ellers så er jo Hedda nydelig da! Jeg litt på Cornelia og jeg da..
NostraStoria Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Madeleine er en av mine favoritter, har det på lista vår over jentenavn faktisk! Men så vet vi ikke kjønnet enda, så har 2 lister dessverre. Ingrid er en god nr 2 vil jeg si
lindynatt Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 Hedda Sånne utenlandske franske/amerikanske navn blir i allefall ofte valgt her i Tyskland av folk med lavere utdannelse, fordi de håper at med et slikt navn, skal ungen få bedre sjanser eller noe slikt. Akademikere og høytlønnede velger gjerne mer tradisjonelle navn.
trippeltopp Skrevet 10. februar 2011 #10 Skrevet 10. februar 2011 Ingrid er favoritten min, men Hedda på en gog andreplass.. De to andre liker jeg dessverre ikke så godt.. men smaken er som baken
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 10. februar 2011 #14 Skrevet 10. februar 2011 Siden jeg er glad i navn som det kanskje ikke er så mange i kullet av så heller jeg faktisk som Cecilie. Rett og slett fordi at jeg ikke tror det er mange i denne generasjonen som heter det .- i motsetning til de andre 3. Spesielt Ingrid er jo populært nå.
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 10. februar 2011 #15 Skrevet 10. februar 2011 Hedda <3 Skulle gjerne hatt det navnet på ei av trultene mine, hadde det ikke vært for at datteren til venninna mi heter det Men jeg har alltid likt enkle, litt nostalgiske navn med a-ending
ønsker2 Skrevet 11. februar 2011 #18 Skrevet 11. februar 2011 Jeg liker Hedda best av de alternativene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå