Gå til innhold

Jordmor Esther som fødte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at hun er 45 år?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det stemmer. Hvordan det?

Skrevet

Synes det var en høy alder å få barn...

Hennes første barn også?

Skrevet

Kanskje hun har prøvd i 10 år på å få barn?

Kanskje hun ikke fant den rette mannen før nå?

Kanskje dette er barn nummer 6?

Kanskje det rett og slett ikke har vært et ønske om barn før nå?

Uansett hva grunnen er til at hun fikk barn i en alder av 45 år....så er jeg glad på hennes vegne :-)

Skrevet

Jeg måtte sjekke dette ut, hun har visst fått egg i danmark...

Da har hun nok ikke barn fra før av.

Jenta var uansett nydelig, og hun virker som en herlig person:)

Skrevet

ikke egg, men sperm mente jeg.

Skrevet

det er hennes første barn, og hun var vært på storken i danmark å fiksa det. har heller ikke noen mann.

Skrevet

Har nok ikke barn fra før da hun fikk egg fra Danmark? Hvor har du det fra?

Har barn fra før jeg, og fått egg fra Danmark.

Skrevet

20:51 her igjen. Ja, hun har vært i Danmark.

Hun sa i forrige episode at hun har vært i et elendig forhold, og så på sitt eget liv med valg om enten å være alene og barnløs, eller reise til Danmark.

Jeg støtter henne fullt ut i hennes valg, og tror hun blir en fantastisk mor.

Riktignok har det vært en del sladder der hun bor, men det har hun fint hevet seg over (det sa hun selv i forrige episode).

Fantastisk dame, fantastisk jordmor... Da må hun jo bli en fantastisk mamma også :)

Skrevet

ja, jeg leste det:)

men det er jo ganske vanlig å dra til Danmark da, har hørt flere som har gjort det samme:)

HI

Skrevet

Hun sa selv i en av de tidligere episodene at hun hadde avsluttet et dårlig forhold for ikke så altfor lenge siden, valget var å få barn alene eller forbli barnløs og ettersom hun var såpass "gammel" ville hun ikke forbli barnløs og dro derfor til Danmark for å bli gravid.

Er enig at det er litt gammelt å få barn i denne alderen, men det viktigste er jo at barnet er friskt og at mor/foreldre trives med situasjonen.

Skrevet

Synes hun var litt pinglete til å være jordmor! Men det er jo klart, selv om hun har vært med på mange hundre fødsler, har jo aldri født før. Må være den ultimate jordmor-eksamen, å føde selv :)

Det var visstnok den siste episoden, 6/6? Synes det var sååå koselig å se på, spesielt å se klippene i fra Alta, der jeg fødte 6 mnd etter at de var ferdige å filme denne sesongen.

Skrevet

Hun har i alle fall ikke mottatt donoregg, for den ungen var klin lik henne :) Er man i fruktbar alder, ser jeg ingen problemer med at noen velger å få barn på den måten. Barnet er helt sikkert heldig som har fått henne som mamma :)

Skrevet

Jeg synes hun var rolig og fattet jeg. Ikke noe skriking og roping.

Til å være førstegangsfødende til et så stort barn, er jeg imponert over hvor flott hun taklet det.

Det uttrykket hun hadde i blikket da barnet ble fjernet, var dog forferdelig, og jeg husker nøyaktig hvordan det kjentes. Godt at alt gikk bra til slutt:-)

Skrevet

Hun virker som en fantastisk dame, og jordmor! :)

Skrevet

Utorlig skjønn dame!! Og gud for en nydelig unge!!

Syns hele historien var kjempeskjønn. Og tøft at hun hevet seg over sladderet! Hun sa jo selv "Di får meina ka di vil!"

Hun blir nok en fantastisk mamma.

Skrevet

Synes hun var utrolig under fødselen! Jeg blir til å være skikkelig sutrete, ingen tvil om det :-D Og jenta var nydelig, prikk lik mammaen sin :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...