Gå til innhold

Ungen til ester i jordmødrene :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er som snytt ut av nesa hennes :D så koselig :D Håper hun blir like hærlig som mora :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefin pia!! Gråter nå alltid når jeg ser de fødslene.

Skrevet

Enig! Hun var så lik og så skjønn :) Herlig!

Skrevet

Ingen tvil om slektskapet der nei:)

Skrevet

Nydelig var hun, det rufsehåret og den store lille trutmunnen :)

Skrevet

Nyyyyyyydelig baby!!

En bitteliten mini-Esther; så lik mammaen sin.

Skrevet

Jeg har aldri syntes at helt nyfødte ligner på noen av foreldrene... Før nå... En skikkelig mini-kopi :)

Skrevet

Ja, det var helt vilt! Samme munn, samme ansikt og samme bustehår, hi hi :D

Skrevet

Akkurat dette kommenterte vi også hjemme!! Tenk å være SÅ lik sin mor idet man kommer til verden... ha ha...

Skrevet

Synes det er så utrolig moro at babyen lignet så masse på moren. Særlig mtp at hun skal være alene med jenta.

Hadde vært jo vært kjipt om babyen bare hadde lignet sæddonoren liksom.

(ei venninne av meg har en gutt med "hemmelig far" (INGEN vet hvem pappen er). Gutten ligner ingenting på venninna mi, men har ganske spesielle og karakteristiske trekk. Regner med han er helt lik den hemmelige faren sin)

Skrevet

hehe som snytt ut av mora, kjempe skjønn lita jente=)

Skrevet

ååå den episoden må jeg se!! Ester er herlig! Så bra at hun fikk ei velskapt lita tulle :)

Skrevet

Mammajente ja:-)

 

Hadde så vondt av Ester. Hennes fødsel minner om min første. Lang og hard, med drypp og tilslutt tang. Måtte bruke vacum på Ester. Og babyen virket så slapp og slite:(

 

Sånn var min første fødsel og jeg var så sliten og redd for babyen...

 

Håper de har det bra i dag:) Kunne tenkt med et oppfølgingsprogram;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...