Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Er som snytt ut av nesa hennes så koselig Håper hun blir like hærlig som mora
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Kjempefin pia!! Gråter nå alltid når jeg ser de fødslene.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Enig! Hun var så lik og så skjønn Herlig!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Nydelig var hun, det rufsehåret og den store lille trutmunnen
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Nyyyyyyydelig baby!! En bitteliten mini-Esther; så lik mammaen sin.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Jeg har aldri syntes at helt nyfødte ligner på noen av foreldrene... Før nå... En skikkelig mini-kopi
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Ja, det var helt vilt! Samme munn, samme ansikt og samme bustehår, hi hi
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 Akkurat dette kommenterte vi også hjemme!! Tenk å være SÅ lik sin mor idet man kommer til verden... ha ha...
Makkapakka Skrevet 10. februar 2011 #10 Skrevet 10. februar 2011 Synes det er så utrolig moro at babyen lignet så masse på moren. Særlig mtp at hun skal være alene med jenta. Hadde vært jo vært kjipt om babyen bare hadde lignet sæddonoren liksom. (ei venninne av meg har en gutt med "hemmelig far" (INGEN vet hvem pappen er). Gutten ligner ingenting på venninna mi, men har ganske spesielle og karakteristiske trekk. Regner med han er helt lik den hemmelige faren sin)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #11 Skrevet 10. februar 2011 hehe som snytt ut av mora, kjempe skjønn lita jente=)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #12 Skrevet 10. februar 2011 ååå den episoden må jeg se!! Ester er herlig! Så bra at hun fikk ei velskapt lita tulle
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #13 Skrevet 10. februar 2011 Mammajente ja:-) Hadde så vondt av Ester. Hennes fødsel minner om min første. Lang og hard, med drypp og tilslutt tang. Måtte bruke vacum på Ester. Og babyen virket så slapp og slite:( Sånn var min første fødsel og jeg var så sliten og redd for babyen... Håper de har det bra i dag:) Kunne tenkt med et oppfølgingsprogram;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå