Gå til innhold

Har så vondt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halve dagen går bra, så resten av dagen går med til "vonter" i benet.

Føles som det er inne i hoftekulen, altså i lysken og inne i beinet. Får vondt ned i kneet og absolutt verst når jeg går, men kjenner det når jeg sitter også. Akkurat som tannverk i beinet (kniver)og stråler ned i kneet. Føler også at jeg er støl i lår muskulaturen. Er så vondt av og til at jeg vil begynne å grine og er ikke kjent for å være noen pyse. Har vært sånn nå et par tre dager, men ikke hele dager da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen er sikkert lurt å besøke.

Skrevet

jeg har også vondt!! :( Bare at det er i annsiktet.. Føles som om alle tennene mine skal falle ut samtidig som om hele ansiktet er hovent og fullt av verk.. Mest lyst til å legge meg ned å dø :P bortsett fra at å legge seg ned er fullstendig uaktuelt..

Føler virkelig med deg som også har vondt!

Luftklem, for jeg kan visst ikke noe annet akkurat nå..

Skrevet

høres ut som at du har bekkenløsning!

da får du smerter i hofte og lyst området og blir stiv å øm musklene.

hvertfall vist man har gått store deler av dagen, når du setter der ned har du sikkert problemer med å kommer deg opp igjen`?

Skrevet

Har ikke så store problemer med å komme meg opp egentlig. Men verker med en gang jeg har satt meg. Begynner å komme litt på den andre siden kjenner jeg også...fysj altså at jeg skulle bli så plaget. 4 unger setter sin preg på bekkenet..:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...