Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Halve dagen går bra, så resten av dagen går med til "vonter" i benet. Føles som det er inne i hoftekulen, altså i lysken og inne i beinet. Får vondt ned i kneet og absolutt verst når jeg går, men kjenner det når jeg sitter også. Akkurat som tannverk i beinet (kniver)og stråler ned i kneet. Føler også at jeg er støl i lår muskulaturen. Er så vondt av og til at jeg vil begynne å grine og er ikke kjent for å være noen pyse. Har vært sånn nå et par tre dager, men ikke hele dager da.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 jeg har også vondt!! Bare at det er i annsiktet.. Føles som om alle tennene mine skal falle ut samtidig som om hele ansiktet er hovent og fullt av verk.. Mest lyst til å legge meg ned å dø bortsett fra at å legge seg ned er fullstendig uaktuelt.. Føler virkelig med deg som også har vondt! Luftklem, for jeg kan visst ikke noe annet akkurat nå..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 høres ut som at du har bekkenløsning! da får du smerter i hofte og lyst området og blir stiv å øm musklene. hvertfall vist man har gått store deler av dagen, når du setter der ned har du sikkert problemer med å kommer deg opp igjen`?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Har ikke så store problemer med å komme meg opp egentlig. Men verker med en gang jeg har satt meg. Begynner å komme litt på den andre siden kjenner jeg også...fysj altså at jeg skulle bli så plaget. 4 unger setter sin preg på bekkenet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå