Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Hva kan man servere i 1 års dag?Tenker på til barna............
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Rosiner Kjeks Frukt Brødskiver med leverpostei trykket ut i kakemennformer. Is Sjokoladekake Boller
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 min 1 åring har bare 2 tenner, venninna mi si også vet ikke med de andre 1 åringene... snuppa her har aldri spist hverken rosiner, boller eller kjeks:P sjokoladekake ja...hum...blir ikke seig for dem å tygge og svelge? men takk for tips altså
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Vanlige lyse muffins med farget melisglasur og morsom pynt Langpannesjokoladekake med masse seigmenn og non-stop Gele og vaniljesaus Wienerpølser med brød og lompe Dette pleier jeg å servere i barnebursdag!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Vanlige lyse muffins med farget melisglasur og morsom pynt Sjokoladekake i langpanne med masse seigmenn og nonstop Gele med vaniljesaus Wienerpølse med lompe og brød
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Min kommer heller ikke til å ha flere enn to tenner, men mange gir barna sine brød likevel. Skulle tro at sjokoladekake var det samme som brød i konsistens. Hvis ikke det går er vel fromasj et godt tips. Eller andre myke desserter.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 1 åringer kan da ikke spise wienerpølser?eller seigmenn og non stop....?eller har jeg en umoden snart 1åring.........
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #9 Skrevet 9. februar 2011 Du får ta av skinnet og dele pølsa opp i små biter, og ta av pynten på hennes kakebiter da... Du har jo tydeligvis en formening om hva barnet ditt bør spise.. De fleste 1 åringer jeg kjenner til spiste kake/muffins osv på bursdagen sin... Du får h*n fruktmos og yoghurt da vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå