Gå til innhold

Emmaljunga Edge Duo


therma

Anbefalte innlegg

Selger Emmaljunga Edge Duo

i fargen Navy

Vognen har sportsunderstell.

 

Vognen er kjempe lekker, og med det flotte sportsunderstellet har den et sporty og tøft utseende.

 

I tillegg til vognen får du også med Emmaljunga regntrekk

 

Edge Duo er en av markedets aller beste, mest romslige og fullutrustede Duo. Høyeste krav til kvalitet, sikkerhet og funksjoner gjør denne vogn til en genuin Emmaljungavogn.

 

Edge Duo har alt som trengs fra fødselen opp til 3-årsalderen, med bag og sportsvogsdel som du lett og sikkert bytter til når barnet blir større.

 

SPORT CRYPTONITE UNDERSTELL

Et robust understell med teleskophandtak som både er trinnløst justerbart i høyden og vendbart når vind eller sol plager ditt barn. Levers med Emmaljunga sine egenproduserte kule-lagerhjul med eikefelger og luftfylte dekk, med svart/grå dekksider. Romslig varekurv i tekstil.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en 2009 modell (kjøpt november)

Ønsker egentlig 6000,- men ser at det går flere til 5500,- så da legger jeg meg på den prisen jeg også

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg.

Litt usikker på hvordan jeg legger inn bilder her så hvor kan jeg sende deg bilder? MMS eller mail????

 

Therese

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altfor dyrt!!! Solgte men edge 2009 modell med classic understell for 3800kr. Man betaler ikke mer enn halv pris for en brukt vogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er en brukt vogn men den er som ny da den ble stående hos besteforeldre som en veldig sjelden gang ville være barnepike

Så jeg synes ikke prisen er så altfor dyr.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte 8000,- ny i NOVEMBER men den har nesten ikke vært i bruk da den har stått hos besteforeldre. Så derfor synes jeg at prisen ikke er så gæli. Ikke er det en vogn som er falmet eller gått av moten når det gjelder farge eller fasong.

Opp til deg om du vil kjøpe vognen min :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym 12:30

 

HAHAHA!! Unnskyld meg.. Det er ingen regel på hva man setter en pris til. Og du trenger jo såklart ikke kjøpe vognen. Unødvendig med slik spam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det hjalp litt :)

Så veldig fin ut. Vet jo ikke kjønn enda, men man kan vel bruke blå vogn hvis det blir jente også? Skal høre litt med min samboer om hva han synes. Når vil du helst bli "kvitt" den? Er det sånn veldig hast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart du kan :) jeg ville ikke hatt blå vogn til jente fordi det ikke blir "jentete" nok FOR MEG, men navy er absolutt kjønnsnøytralt synes jeg, så om du ikke ser noe gæli med det så kan du jo ha blå vogn til jente også!

 

ang pris.. jeg fikk solgt min emmaljunga mondial 2010 modell for 7000 kr. det er myyyyye, men når etterspørselen er stor og det blir priskrig så selger jeg jo ikke vogna for 4000-og-noe! halv pris du liksom.. folk må få selge vognene sine for det de vil. det er jo markede som avgjør prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte blå vogn på datteren min som nå er 11 og synes det er en veldig nøytral og pen vogn uansett kjønn :)

Mamma strikket et pent hvitt vognteppe som også gjorde at det ble veldig "jentete"

Det er ikke hast. Den står nå her - så ikke stress med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror hele vognkjøpet må utsettes. Fant ut på fredag at min lille spire har vært dødt i tre uker :( 2 dager før 2.trimester så blir hele drømmen knust av beskjeden om MA :'( Men vi prøver igjen så fort vi kan, så kan jo se da om vognen fortsatt er til salgs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...