blomstre Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Skal en snartur, jentetur for meg og 9 åringen... På programmet til nå har vi geologiskmuseum og pannekakefrokost på nighthawk-diner. Hva MÅ vi svippe innom? Hva er din favoritt? :-)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Stå på skøyter i Spikersuppa. De leier ut skøyter der så dere trenger ikke ha med. Det er en så nydelig vinterurban følelse å stå på skøyter midt i byen med yrende liv rundt og høy musikk:) Teknisk museum er veldig stas og kan med fordel kombineres med en nydelig spasertur langs den rolige delen av Akerselva.
blomstre Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2011 Ah, skøyter til leie liker man når man skal fly med bare håndbagasje :-)
Gulosten™ Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Søstrene Grene i Kongens Gate... masse små finurligheter til mamma og datter!
blomstre Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2011 Nåh, den sjappa har vi da her i by'n å da ser du ;-)
NiWi Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Zoologisk museum (vis a vis geologisk, og inkludert i billetten)
blomstre Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2011 Praktisk! Vi får se hvor lenge vi holder ut, mulig vi sparer det til neste gang
blomstre Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2011 Blir det kaldt i helgen?! Kommer en stakkars "vestlending" til å fryse ræva av seg?.... Hvor finner jeg den beste kaka'on å varme meg på? Brrrrrr....
Gjest sug lut Skrevet 11. februar 2011 #9 Skrevet 11. februar 2011 Det blir kaldt. I dag er det snøstorm og det skal bli stilllere, men også kaldere. Jeg kan tilby kakao hos meg, men der er det lite annet som skjer av severdige saker og dessuten er det et godt stykke utafor lysløypa... Men gå på Kunstindustrimuseet - det er så vakkert og dødsmasse fint der, og så går dere på Reptilparken over gata etterpå!
Gjest amandine Skrevet 11. februar 2011 #10 Skrevet 11. februar 2011 Signerer luten. God plan! Spesielt for en vestlending som for alvor får føling med våren i dag!
blomstre Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2011 Reptilparken kjenner jeg til, så da finner jeg Kunstindustri også og har de kakao der i tilleg så er jo alt helt topp! Kakao ala lut høres litt misstenkelig ut... hi, hi, det får bli når jeg er på tur alene tror jeg Tenk å reise fra sol og vår til snøstorm da gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå