Alvasmamma Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Ja, jeg måtte jo pröve dette og hvis dette er noe i närheten av realitet får jeg tidenes styggeste baby haha! www.makemebabies.com er en side hvor du kan laste opp bilde av deg og din kjäre ( helt gratis, bare morro) og se hvordan deres baby kan se ut. Eller "lage" barn med en kjendis. Om jeg ikke hadde litt födselsangst för, fikk jeg det nå viktigste er at hun er velskapt.. men håper virkelig ikke dette stemmer. haha!
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Forstår ikke den der jeg gitt, gutten vår skal i følge den få 3 meter lang panne, og være mørk i huden? Ingen av oss har stor panne, eller er mørk i huden :-P hehe
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Haha, fytti grisen... god underholdning var det i hvert fall:) Samboeren syns hun var søt, ikke så rart det når hun lignet mest på han:p Men trodde ikke det var normalt at en baby var født med fult sett med tenner både oppe og nede:p
Alvasmamma Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2011 haha.... lurer nesten på om det er noen som i det hele tatt får söte babyer på denne greia? de ser jo helt merklige ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå