Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Jeg foretrekker Synnøvefinden som pålegg men Norvegia eller Jalsberg til annen mat.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Norvegia på brødskiva, helt klart! Noen ganger er det greit med jarlsberg også, men i små mengder for blir fort mektig syns jeg! På pizza'n er det jarlsberg!!! Brie og også digg syns jeg, men blir mest brukt til kjeks ved siden av vin da
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Bruker hovedsaklig Jarlsberg til det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå