Gå til innhold

Gikk ikke denne gangen heller..


MaMi Angel <3

Anbefalte innlegg

Desverre gikk det ikke denne gangen heller. Opplevde ny MA i helgen. Ble innlagt på sykehuset fredag med ekstrem kvalme og fare for dehydrering, hvor det på rutinekontroll og ultralyd ble konstatert MA. Var 17+5, men fosteret var bare 14-15 uker. Så jeg kan derfor slettes fra terminlisten. Hadde termin 12 juli.

 

Takk for meg for denne gang. Og lykke til alle andre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er aldri noe særlig å oppleve dette. Får bare håpe du har god støtte og at du lykkes når du føler deg klar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist og høre... mine varmeste tanker til deg. Håper du har mennesker omkring deg som støtter deg.

Masse lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist. Har du hatt MA så sent tidligere også? Det er min store skrekk. Merket du ingenting? Kanskje dårlig gjort å spørre deg nå som du bare er lei deg, men håper det går bra. Klem herfra hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare si at jeg føler med deg og skjønner hvordan du har det. Masse varme tanker og lykke til videre og håper dere lykkes neste gang når dere er klare for det :)

 

Varme tanker til deg og dine ><

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff!! :( Sender deg en stor klem jeg! :( aldri koselig å miste så seint... :/ mista sjøl i uke 20 for 5 år siden... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere alle. Har en flott mann som stiller opp for meg og en veldig omsorgsfull familie. Men klart, det er veldig tungt. Humøret går opp og ned og sliter med å få sove. Føles urettferdig og bittert å gå igjennom en fødsel uten å få noe med seg hjem etterpå. Alle planer og tanker rundt babyen blir snudd opp ned. Og den merkelige tomhetsfølelsen som man får rett etterpå.

 

Askepott*: den forrige MA var på et mye tidligere stadium. Da ble det oppdaget i uke 10, men hadde sluttet å vokse i uke 4-5. Så det var mere en SA som kroppen ikke ordnet opp i selv. Dette gjorde at jeg var veldig bekymret denne gangen. Fikk god oppfølging av legen, og hadde tidlig UL i uke 14+5. Fosteret tilsvarte 14-15 uker, så da må det ha skjedd rett etterpå. Var veldig dårlig og kvalm hele tiden. Syntes nok det var lite liv og litt småbekymret da vi ikke fant hjertelyden.Men forventet det ikke. Dette var jo mitt tredje barn, og siden vi har to friske fra før, er dette nok snakk om en kromosonfeil og foster som ikke var levedyktig. Desverre.

 

Igjen, takk for mange gode ord og ønsker dere alt godt. Skulle gjerne fått fortsatt her, men sånn ble det ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...