Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Jeg har kjøpt en Emmaljunga CC, men synes ikke de veskene ser praktiske ut siden de ikke kan festes til håndtaket på vognen. Kunne tenke meg en ganske enkel (gjerne flere rom, men trenger ikke masse ekstra dilldall) som kan festes på håndtaket og som ikke er i den øverste prisklassen... Noen tips?
kjersti83 Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Jeg gjorde det veldig enkelt og handlet emmaljunga stelleveske når jeg handlet min emmeljunga edge duo vogn. Matcher vogna:) Synes den så praktisk ut jeg og orket ikke lete så mye. Den kostet vel ca 700kr. Er kanskje den samme som du har kjøpt? Vet av en internettside som heter lilleprins(en) eller noe som har stellevesker. Vet derimot ikke prisnivået på disse.
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Jeg kjøpte brio sin den som matcher brio go vognene jeg har kjøpt. 499,- koster den, ikke ille. Den er enkel i designet kan festes til håndtaket på vognen lett som bare det. Mange praktiske løsninger, det fulgte med stellematte til å ha med veldig praktisk! Den er vannavstøtende. Fås på babyshop ol... Den er super syntes jeg og jeg har allerede "innredet" den hehe Lilleprinsen har veldig mye fint som Kjersti skriver, men ganske dyre =( Lykke til =)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Har hatt to stellevesker tidligere, den ene husker jeg ikke hva het, men synes den var litt liten - kjøpte da "Reisebagen Proff" og var kjempefornøyd med den, men den har jeg nærmest slitt ut (brukt mye utover og utenom de 2-3 første årene), så trenger en ny en nå og da har jeg lyst til å prøve noe nytt! Sikler litt på de stelleveskene fra Jujube http://www.kenguruloftet.no/product?path=plone/webshop/ju-ju-be-stellevesker/jujube-stellevesker/Vesker-stellevesker/Ju-ju-be-Stelleveske-BeAll-ShadowWaltz Tror det blir denne Lykke til med valg av stelleveske da
Isolde85 Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=632 Definitivt denne
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Da har jeg nettopp bestilt denne jeg )) http://www.kenguruloftet.no/product/plone/webshop/ju-ju-be-stellevesker/jujube-stellevesker/Vesker-stellevesker/Ju-ju-be-Stelleveske-BeAll-DizzyDaisies Gleder meg til å få den ))
Mai♥ April♥ Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 Jeg vurderer å kjøpe Allerhand Messenger Bag http://www.lilleprinsen.no/product/453847/Allerhand_Messenger-Bag-MODERN-BASIC-COLLECTION-.html Syns den ser veldig praktisk ut. Noen som har er faring med denne?
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Har selv bestilt denne: http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=632 og den har ankommet postkontoret i dag!! WEE!! Syns den er sååå kul, men desverre dyr.. Tok meg råd til såpas denn gangn, for jeg vet hvor mye vi brukte den sist. Har brukt opp flere faktisk, så da kjøper jeg heller en ordentlig en med en gang nå
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 Har en Ju-Ju-BeAll, men tror jeg kommer til å bytte den ut. Hva, jeg skal bytte den ut mot, vet jeg ikke ennå. Grunnen til at jeg regner med å bytte den ut er at jeg er lei av at det ikke er glidelås på toppen. Slik at det store rommet er åpent, og med flere barn blir det gjerne litt stappet.. og da er det irriterende at det kommer ut igjen om stellevesken velter. Bortsett fra det, har det vært en super stelleveske. Hadde Emmaljunga sin, til førstemann. Den hadde riktignok glidelås på toppen, men da ble det bare rot fordi det kun var 1 stort rom i den.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 10. februar 2011 #10 Skrevet 10. februar 2011 Jeg har også en Ju Ju Be All og syntes den er super på alle områder bortsett fra en ting - den har ikke glidelås på toppen så når det regner blir jo alt vått! Så det var jo ikke helt gjennomtenkt, særlig når vi bodde i Bergen sist, haha. Men ellers har vi brukt den sykt mye og bruker den fortsatt selv om den nå er litt vel liten til tingene hennes og vi må ha med en veske til, som regel.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. februar 2011 #11 Skrevet 10. februar 2011 Loved by Heidi Klum som jeg kjøpte i Usa
Mrs. Bouquet Skrevet 11. februar 2011 #12 Skrevet 11. februar 2011 Jeg skal ha meg en stelleveske som har glidlås på toppen. Syns det er så mye styr med de som har et lokk over. Velter veska risikerer man at ting ramler ut, og når stelleveska henger på vogna og man skal ha tak i noe er ofte håndtaket på vogna i veien for å vippe opp lokket. Det er også et must at den tåler vann. Så jeg tror kanskje jeg skal kjøpe meg en ju ju be between, men jeg finner ikke noe mønster som faller helt i smak. Jeg får lete litt til før jeg bestemmer meg.
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 11. februar 2011 #13 Skrevet 11. februar 2011 Jeg skal ha Babybjørn sin denne gangen også, syntes den er genial da jeg ikke liker myke stellevesker
Mazza** Skrevet 11. februar 2011 #14 Skrevet 11. februar 2011 Sist kjøpte jeg en fra fleurville....sykt dyre her 1600 tror jeg...men kjøpte fra usa og da var det halve prisen...den er kjempefin!! sjekk ut det merket...
alle*gode*ting*er*tre Skrevet 14. februar 2011 #15 Skrevet 14. februar 2011 Du som kjøpte fleurville fra usa: hvilken nettbutikk og hva bet du i frakt og toll?
alle*gode*ting*er*tre Skrevet 14. februar 2011 #16 Skrevet 14. februar 2011 Du som kjøpte fleurville fra usa: hvilken nettbutikk og hva bet du i frakt og toll?
Malinemor Skrevet 14. februar 2011 #17 Skrevet 14. februar 2011 Mannen fikk bestemme stelleveske, og da ble det en Allerhand Messenger Bag
RockMyWorld Skrevet 15. februar 2011 #18 Skrevet 15. februar 2011 Allerhand clara club! Har i tillegg noen liggende fra snuppa var liten som sikkert blir brukt litt innimellom :-)
Emma-N87 Skrevet 16. februar 2011 #20 Skrevet 16. februar 2011 Jeg skal helt klart ha den miljøvennlige stellevesken som selges på barnetoppen.no Den er laget av gjennvinningsmateriale, men synes den er veldig sprek og praktisk. Og så har jeg sett mange kjendiser har den så..hehe http://www.barnetoppen.no/ds_product_info.php/products_id/131
Mazza** Skrevet 16. februar 2011 #21 Skrevet 16. februar 2011 Jeg kjøpte den på ebags.com ,men fikk søsteren min til å ta den med fra Usa og hjem, så aner ikke noe om frakt og toll dessverre...
2,5barn+1engel Skrevet 16. februar 2011 #22 Skrevet 16. februar 2011 vi skal ha emmaljunga mondial vogn, og får da med stelleveske på kjøpet.. eneste som er synd med den er at den ikke er laget for å henge på vogna.. men finner vel ut av det etterhvert..
Gjest Skrevet 16. februar 2011 #23 Skrevet 16. februar 2011 Dere som har stellevesker fra Emmaljunga, kjøp de her og fest på vognen Perfekt til å henge stellevesken på Jeg har stellevesken som hører til vognen og de her er perfekte, bare klipser den på http://www.lilleloppe.no/productdetails.php?product=1463
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå