Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Om min søster legger meg til som "søster" på facebook så får jeg melding som jeg må bekrefte. Blir hun oppført som min søster på min profil også??
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Ja. Hun vil da bli oppført som søster under "Familie" på profilsiden din, under eller over venne-listen din
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Selv om du bekrefter så trenger hun ikke å være synlig på din profil. Da går du inn på innstillinger og velger at kun du kan se det.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Ikke hør på 15:46. Hun har ikke peiling.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Som hun over skriver handler dette om instillingene dine. Du velger selv hvem som skal se informasjon om din familie. Men det er enten eller, hvis du f.eks har oppført barna dine og vil at folk skal se det men ikke se søsteren din så er du nødt til å avvise forespørselen hennes.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Du bekrefter bare opplysningene på profilen HENNES. Det får ikke samtidig konsekvenser for DIN EGEN profil. I så fall må du selv aktivt føre opp personen som din søster osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå