Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Dette er et par hvor begge har sansen for interiør, så jeg syns det er vanskelig å kjøpe ting og tang... Jeg vurderte noe til kjøkkenet, f.eks om det er noe mer utsøkt krydder og ting til matlaging? De er flinke til å lage mat også... Den ene har cøliaki. Hmm.. Forslag?
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Hvis de er glade i matlaging ville jeg f.eks kjøpt en flettekurv e.l. og fylt den med krydderurter (de får du billige og økologiske på matbutikken!).Da kan du velge str og antall selv, og pynte med sløyfer, små oppskrifter på f.eks pesto , salsa og andre godsaker med urter i. Gjorde dette til en venninne og hun ble kjempeglad! Da får de masse gode kryddere til matlaging, og en frisk lukt og grønn atmosfære på kjøkkenet Hvis du vil gi mer kan du evt kjøpe en urtekutter med kuttebrett. Det fås på de fleste kjøkkenbutikker
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Det var en god idé! Da tar jeg meg en tur på Meny og inspiserer krydderhyllene der! ;-) Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå