Mammis har født:) Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Hvordan er formen deres? Merker dere noe?
kjersti83 Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Jepp er 5 dager på overtid og ganske så klar for å få ut nurket:) Har time til vurdering og evt igangsetting på sykehuset på fredag da. Har hatt masse murringer og kynnere på kveldstid spesielt og en meget aktiv unge de siste dagene. Vært en del kvalm og slapp i tillegg og sovet mye. Akkurat nå spekulerer jeg på om det er noe på gang siden jeg har hatt skikkelige tak hvert 20 min i ca 1,5 time ca hvor det er tungt å puste. Håper at det ikke er narrerier (hatt det før) men at fødselen virkelig er i gang. Er 1 gangs så vet ikke helt hva forskjellen er på rier og kynnere. Det vil vise seg!
Mammis har født:) Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2011 Samme her er første gangs fødene:) Blir spennende jeg er bare på dag 3 på overtid,Skulle bare ønske dem kunne sette i gang.. Fortell meg hvordan det går da og om du blir satt i gang:) Jeg skal på kontroll på Ahus igjen på Mandag om jeg ikke har født før da.Hun i magen er også skikkelig aktiv på kvelds tid og i dag har jeg hatt mye stikking og ned press,men som du sier vanskelig og skille kynnere eller hva det kan være:) Lykke til hvertfall,snart har vi nok en liten begge to:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå