Gå til innhold

De som har bodd her må jo ha vært "nyrike"...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, finnes det noe mer tacky enn digre flatskjermer over senga?

Men helt fritt for chabby stilen da :)

Skrevet

Fy fela. Der var det "kaldt"

Minnet litt om en ungkarsleilighet, men med litt harrydame preg. Uffoguff. Den dobbeltsenga var jo bare toppen.

Kult hus i utgangspunktet, men fullstendig feil mterialvalg.

Kanskje det er sjefen på flisecompaniet som bor der ?

Skrevet

Den senga oppmuntret ikke akkurat til vill sex. Kakk, så ligger du der med hull i godet...

Lite pent ja, men har man 14. mill å bruke på bolig kan man vel unne seg å oppgradere også?

Skrevet

Synes huset så fint ut. Ikke helt enig i all møbelering, men huset i seg selv så spennende ut. Ikke noe jeg har råd til, men...

Skrevet

Penger og smak henger ikke sammen. Jeg tror det er en mann som har stått for innredninga, han liker øl sport og har vært på reise i sør-amerika.

En samværs pappa.

Skrevet

Veldig inspirert av USA mtp sofaene og de store allrommene. Spillrommet ser ut som ei skikkelig bule i et dårlig naboelag.

Utrolig nok så er det innslag av vifter og teddybjørner i all denne utrolige hi glammen.. YEAY!

Er huset også todelt??? Med en terasse rundt det hele??

Skrevet

Oi da hehe. Minner meg om et annet harry tass hus det ble lagt ut link av for ikke så lenge siden.

Skrevet

Den dobbeltsenga var herlig ja, tok hele rommet.

Skrevet

Skulle gjerne hatt det vaskerommet,jeg... ;)

Skrevet

Joa, vaskerommet og garderoben kanskje... Men senga tror jeg var det jeg syns var det verste med hele huset... Nå kunne ikke jeg tenkt meg fliser i mer eller mindre hele huset heller jeg da. Kompassrosa på det ene gulvet passer ikke helt inn i et hjem, heller i resepsjonen i et rederi...

Skrevet

Et hus på 300 kvadrat og barna bor i rom som har størrelse på en gjestedo?????

Tenk på dette huset om 10 år, da må man jo begynne å pusse opp allerede for å bli kvitt syndene fra tidlig 2000-åra.

Skrevet

*Grøss* utrolig harry! Særlig dobbeltsenga, fliser på alle gulv og den baren. Dårlig gjort å gi ungene så knøtsmå rom i forhold til reste...Ellers var møblene ufattelig stygge, men de har jo lite med selve huset å gjøre;)

Skrevet

Tanken slo meg ikke at det var barnerom en gang. Dette er sikkert gjesterom som er forkledd slik at potensielle kjøpere skal se for seg at huset er barnevennlig.

Soverommene er uansett til å sove i, evt barn har sikkert plenty tumleplass likevel.

Se på de personlige bildene, tror heller dette er godt voksne folk uten barn jeg.

Men hva har det med saken å gjøre lizzm, hehe:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...