Gå til innhold

noen som har noen tips til valentines day gave til mannen?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe utenom det vanlige som blomster, sjokolade og gavekort?;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en god parfyme? Kjøp deg noe nytt undertøy og dans for han?

Jeg har bare kjøpt en konfekt eske med ett bilde av meg og han på som jeg bestilte fra sol.no :) De er faktisk veldig fine, og de sjokoladene er sykt gode.. Kanskje litt vanlig. Men det er jo en veldig koselig gave, hvertfall hvis du tar med bilde av deg og han på esken? Kan jo kjøpe noe i tillegg til den også.

Har lyst til og kjøpe noe mer, men jeg vet ikke hva. så det er egentlig ikke så veldig mye hjelp i meg siden jeg sliter selv :P

Skrevet

Ville laget en god middag med vin og levende lys, og deg i nytt undertøy til dessert ;)

Skrevet

parfyme har han også fått masser av;)

sexy undertøy ol hadde vært aktuelt om jeg ikke hadde født for 4 uker siden og blør enda. hehe=(

men en ide med bilder skal jeg se litt nærmere på;)

Skrevet

jeg håååper at renselsen etter fødsel er over innen mandag slik at jeg kan ha en overraskelse der ja. hehe. men det blir gambling:p

Skrevet

Massasje kanskje?? hihi

Klokke, armbånd gravert med en personlig hilsen til han, smykke, ring :)

Skrevet

En god middag da, og så massasje og en real bj til slutt! ;)

Skrevet

Synes Valentinesday er tåpeligt. Skjønner ikke greien med den. Er livredd for å føde på en sånn dag. "Ååååå, tenk hvis du får en valentinesunge" Skal gjøre mye for å ikke få ungen den dagen.

Skrevet

får man barn den dagen så blir det jo heller en bursdag;) synes det er kos med en sånn dag jeg. takk for tips her;)

Skrevet

En ipad om han ikke har en allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...