Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Vi trenger hjelp med barnepass hver 3 uke fra barna er ferdig i barnehagen til kl 18. I barnehagen jobber det en ung jente i begynnelsen av 20 åra. Er det frekt å spørre om hun kunne ta med barna når hun er ferdig på jobb, hjem til oss, og passe dem til jeg kommer hjem... Hvis hun er interessert altså. Hvor mye betaler man for noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Jeg ville aldri spurt bhg personale om noe sånt. Men jeg vet at det er mange som gjøre det... For meg er det ikke greit.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 jeg jobber i bhg og ble spurt om det (det var engangstilfelle det da). i barnehage tjener man dårlig og noen trenger ekstra penger. men på en annen side så er de fleste barnehageansatte helt skutt etter endt arbeidsdag. men du kan jo lufte det for henne og spørre om hun er interessert i å tjene noen ekstra kroner. det skader ikke å spørre;) men det kan være lurt å legge det frem på en måte som gjør at hun ikke føler at hun MÅ og ikke tørr og si nei. bare mitt råd;)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Jeg som svarte over her. Hadde det vært meg, og jeg ikke hadde lyst - hadde jeg hatt vanskelig for å svare nei, og kanskje følt meg presset til noe jeg ikke ville. Det kan føles kleint å treffe dere hver dag i ettertid, når man vet at du kanskje froventer atr hun svarer ja (om ikke hadde du ikke spurt)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Ja jeg skjønner hva du mener. Håper jo at hun sier nei hvis hun ikke har lyst....
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 14.02 her ja jeg ser den - det er ikke alltid lett å si nei på en pen måte. derfor er det veldig viktig å sette det som et alternativ til henne om hun trenger ekstra kroner og at det går helt fint om hun ikke har lyst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå