Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Er det noen som har noen gode råd? Kan jo ikke bruke den deilige nesesprayen som køsner saker og ting siden jeg er gravid, og saltvannsløsningene har så og si null effekt.. I natt sov jeg ikke mer enn 30 min av gangen for det var så fryktelig vondt.. Sånn i 5-tiden prøvde jeg å koke en kjele med kamomillete og sniffe damp hehe.. men det hjalp ikke rare greiene.. Nå har jeg fått penicilin, men den skal jo ikke hjelpe før om 48 timer, så har to netter foran meg.. Grøss grøss grøss! Er superdesperat på gode råd.. hva som helst som løsner litt..! Har også prøvd mentolatum og prøvde å ha litt kamillete i nesa etter tips fra en eller annen plass hjalp ikke så mye men knaka litt oppi der Håper det er noen som vet om noe som kan løsne litt på sakene, for her har det satt seg skikkelig fast!! Er kjempeglad for alle råd!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Kjøp Fenu-max på helsekost! Den hjelper på tette bihuler. Men spør om den kan tas av gravide, for det er jeg ikke helt sikker på.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Man kan fint bruke nesespray også når man er gravid, både otrivin og zymelin er ok.. Bare sjekk felleskatalogen du...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Jeg har prøvd otrivin, men den hjelper ikke noe mer enn saltvannsløsningen Det har visst tetta seg skikkelig, så er forberedt på å "sove" sittende de neste par nettene.. Kjennes jo ut som om alle tennene skal "falle ut" når jeg legger meg ned.. hehe Er bare sjeleglad for at det er bakterielt for da kan jeg i det minste få penicilin, hvis ikke hadde jeg jo ikke kunnet få noen ting.. "haha legehumor på sitt beste.. :p" Men vet at det finnes en spray på resept som begynner på r, men den kan jeg visst ikke ta.. Den skal jo løsne opp i alt selvfølgelig, men har jo ingen garanti for at den hadde virket, så lite vits i å gå rundt å syte over at jeg ikke kan ta den.. Noen som har prøvd hvitløk i nesa? kjenner jeg er bittelitt skeptisk, men begynner å bli temmelig desperat :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå