Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Det er nå en uke siden fødsel, og jeg har sååå lyst på mannen min. endelig er den store magen borte, og kjærligheten er blitt mye sterkere etter at vi fikk babyen vår. Noen som har hatt sex så kort tid etter fødsel? Gikk det bra?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 5 dager etter fødselen var i hvert fall ikke noe problem, bare deilig.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 kommer vell litt anpå om du revnet noe og hvordan fødsel var. jeg ventet 6 uker med begge ungene. føler du seg klar nedentil så er det jo opp til deg. jeg hadde ventet.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Er vel bare å prøve det? Så lenge dere er forsiktige og stopper hvis du får vondt, så kan det da ikke gjøre noe skade.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Ikke så kort tid nei. Korteste var 3 uker. Dersom du ikke har sydd og dere bruker kondom, så er det jo ikke så mye i veien for å prøve. For min del har det ikke vært det minste vondt å ha sex etter fødslene mine. Jeg tror det er mindre vondt om man hopper relativt fort ut i det igjen, verre om man venter i 3-4 mnd +. Men dere "må" bruke kondom pga infeksjonsfare frem til du er helt, helt ferdig med renselen. Dvs ca 6 uker.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Jeg tror vi prøvde etter 2 uker... Og det var ikke spesielt artig! Fordi ting hadde ikke akkurat trukket seg sammen for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Du må uansett bruke kondom... slik at det ikke blir noen infeksjoner!! Det sies at man skal væente i 6uke før man bader (ikke hjemme altså) så vet ikke hvordan det er med sex!!!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 HI Jeg er mest redd for at det ikke har trukket seg sammen ja;) Men skader vel ikke å prøve. Lite skrubbsår bare, og noen sting, så tenker å prøve å vente til stingene er borte. Sånn er det å ha en deilig mann;)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #9 Skrevet 9. februar 2011 Jeg hadde vel sex etter ca 10 dager med førstemann.. hadde revna og ble klippet litt.. men det gikk helt fint.. Klart, det er jo litt rart med det samme, greit å ta det rolig og forsiktig, og ikke bli skuffet om det føles annerledes eller om det blir vondt.. Da må man bare prøve igjen etterhvert
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #10 Skrevet 9. februar 2011 Så du har ikke særlig renselse? Heldiggrisen! Hadde sex etter 3 uker om jeg ikke husker feil. Men dere MÅ bruke kondom, er høy infeksjonsfare.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #11 Skrevet 9. februar 2011 13.22 her.. Jeg var hvertfall ferdig med renselsen etter ca 1 uke.. med andremann tok det lenger tid, så da hadde jeg vel ikke sex før etter ca 3-6 uker, husker ikke og ja, husk kondom, som de andre sier )
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #12 Skrevet 9. februar 2011 jeg er på min 4. uke med blødning og går snart langs taket uten sex. jeg tok ks jeg da, og igår skulle vi prøve med kondom. kondomen var så liten at vi fikk den ikke på.. blir gaal. mannen hater kondomer men jeg fikk han endelig til å kjøpe med en pakke. blir nok ikke flere pakker. så til de som kan - go for it;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå