Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Musikk kjøper jeg stort sett gjennom Itunes. Serier laster jeg ned ulovlig ja. Norge er ofte så treige til å sende nye episoder og jeg har ikke tålmodighet til å vente;)
lindynatt Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Nei her i Tyskland er de såå flinke å ta folk som gjør det og det koster mye. Vi kjøper heller musikk enten på itunes eller på cd.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Nei, det gjør jeg ikke. Det er tyveri akkurat som å snike på toget, la være å betale TV-lisens, snike seg inn på sirkus osv. Jeg gjør ikke disse tingene heller.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Uloveligt er det ja, sjansen for å bli tatt er nesten lik null. De går heller etter dem som ripper filmer og legger ut på nettet.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Ikke musikk og filmer/serier, men lydbøker.
3 nøtter til Askepott Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Hvor mye koster musikk på drittprogrammet Itunes egentlig og hvor mye koster en CD?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 En sang koster ca. 8 kr, en cd varierer litt i pris, fra ca 80 kr og oppover.
3 nøtter til Askepott Skrevet 9. februar 2011 #9 Skrevet 9. februar 2011 Skjønner ikke hvorfor ikke folk bare bruker spotify, koster 99 kr mnd og det er uendeligt med musikk der.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #10 Skrevet 9. februar 2011 Selvsagt ikke - og det sier seg jo selv - det er ulovlig - og det er å snyte artistene for lønna si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå