Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Stemte på meg med førstemann. Fikk da gutt. Nå viser det jente, spent på om det stemmer Hva er din erfaring?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Så lenge det finnes forskjellige versjoner har jeg litt vanskelig for å stole på de.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Sist viste det kartet jente, bar tvillinger jente/gutt, men jenta var eldst (tvilling1) denne gangen viser det gutt, og jeg bærer en sønn i magen. Søstra mi fikk en gutt for et år siden, kartet viste gutt å henne. Ei venninne hadde jente første gangen, det viste kartet også, denne gangen viste kartet gutt, og ultralydene (hun har tatt 3 så langt pga komplikasjoner) viser gutt også
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 p.s.: er dette kartet vi bruker: http://www.barnehageforum.no/CourseDetails.aspx?CourseId=16&CourseTitle=%20Baby-Art
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Kartet viste gutt på meg, i følge UL er det jente, men det er vel ikke 100% sikkert før babyen er ute
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 12:44, Oi, da funket det for dere da blir spennende å se på UL 4. mars håper bare de kan se det der, fikk ikke sett det med første, så måtte på 3D. Er så nyskjerrig av meg at jeg klarte ikke vente hehe HI
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 12:46, fikk ikke opp fødselskart når jeg klikka på linken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå