Gå til innhold

Jeg tror mannen min er betatt av en annen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par helger siden kom mannen min hjem og fortalte meg at han hadde møtt ei jente på fest (vennine av en vennine av meg) og at de hadde snakket litt sammen. Merket med engang at han syntes positivt om henne i måten han snakket på og la ikke skjul på det heller.

Vi er veldig ærlig mot hverandre og snakket om muligheten av å bli betatt av andre mennesker, at vi alltid kommer til å møte mennesker som fasinerer oss. Jeg vet han aldri hadde vært utro mot meg, men likevel har jeg lyst til åminne han på å være forsiktig når det kommer til denne jenta.

Er jeg helt på jordet her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg forstår deg hvertfall..

ja, man kan bli betatt i løpet av ett forhold, selv om jeg håper det aldri vil skje i mitt tilfelle :P

Og mange skjønner nok at sånt kan skje og vet at det også mest sannsynlig vil gå over, at gresset ikke alltid er grønnere på andre siden osv.

MEN, det er lettere sagt enn gjort når man først er i en sånn situasjon, vil jeg tro.

Fristelser kan bli store og så gjør man en tabbe.

Ikke for å gjøre deg engstelig, jeg aner jo ikke hvordan mannen din er, og godt mulig så klarer han å holde seg unna.

Men mennesker gjør feil, og hvis du er bekymret, så prat med ham :)

Er ikke noe godt å skulle gå og tenke på sånt.

Skrevet

Nå kjenner ikke jeg hverken deg eller mannen din, men det virker som dere har et åpent og ærlig forhold til hverandre.

Jeg synes du skal snakke med mannen din om bekymringen, det er lite hyggelig å gå rundt med mistanker. Det tærer på humøret ditt og du blir kanskje litt mer på vakt?

Gjennom et langt samliv, så er det en selvfølge at en blir "betatt" av andre, kvinner som menn. Men for de fleste er dette et lite krydder i hverdagen og jeg håper at de fleste vet at det er ikke bestandig gresset er grønnere på den andre siden. At de tar situasjonen som den er, å lar det bli med en samtale på fest.

Hvis du er utrygg på situasjonen, snakk med mannen din!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...