Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Frøkna på snart 4 mnd har av og til grønn/brunaktig bæsj, hva kommer det av? Hun får kun morsmelk. Hun slet med diarelignende bæsj i ca 2 uker, så stoppet det opp og det kunne gå opptil to døgn mellom hver bæsjebleie. Det i seg selv er jo normalt. Men ikke for henne. Så kom det noen skikkelige bæsjebleier med den dypt savnede sennepsgule, kornete avføringen. Men så begynte resultatet å endre seg mer mot grønt...og så grønnbrunt... Har slitt mer med luft igjen også, det kommer skikkelige brakere innimellom. Hva skjer? på helsestasjonen sier de jo bare at alt er normalt når morsmelk er eneste ernæring... *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå