Gå til innhold

Babybæsj


Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna på snart 4 mnd har av og til grønn/brunaktig bæsj, hva kommer det av? Hun får kun morsmelk.

 

Hun slet med diarelignende bæsj i ca 2 uker, så stoppet det opp og det kunne gå opptil to døgn mellom hver bæsjebleie. Det i seg selv er jo normalt. Men ikke for henne.

 

Så kom det noen skikkelige bæsjebleier med den dypt savnede sennepsgule, kornete avføringen. Men så begynte resultatet å endre seg mer mot grønt...og så grønnbrunt... Har slitt mer med luft igjen også, det kommer skikkelige brakere innimellom.

 

Hva skjer? på helsestasjonen sier de jo bare at alt er normalt når morsmelk er eneste ernæring...

 

*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...