Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Hvorfor har jeg plutselig fått så mange kviser på ryggen? Har aldri før hatt dette problemet. Først trodde jeg at jeg hadde spist noe jeg ikke tåler, men det blir aldri bedring. Har hatt det slik i flere uker nå. Noen som vet hvorfor man får kviser på rygg?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Aner ikke hvorfor, men jeg hadde det sånn før. Så fikk jeg tilfeldigvis sånne skrubbhansker i gave og etter at jeg begynte med dem så har jeg nesten ikke kviser Ser sånn ut: http://bloggfiler.no/cameleona.blogg.no/images/818033-10-1275229239080.jpg Tror de finnes mange steder.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Tusen takk for tipset! Har slike hansker i skapet, men bruker dem jo overalt på kroppen utenom på ryggen. Men håper jeg er like heldig som deg. Kviser på rygg er nasty. H.I.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Jeg fikk ryggen dekket av digre vonde nasty kviser når jeg sluttet med p-piller. Fikk også bukt på dem med hampvott, en syyyyyykt vond med effektiv behandling Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå