Gå til innhold

Dere som har erfaring med bæring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å prøve bæresjal til babyen denne gangen, da jeg slet med nakke- og skulderplager i lang tid etter å ha bært rundt på forrige i flere mnd mens kolikken pågikk.

Blir veldig glad hvis noen vil dele sine erfaringer? Har foreløpig tenkt at kanskje elastisk bæresjal kan være noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefalerr manduca bæresele, brukt den på begge våre barn, Super! Enkel og grei å bruke.

Skrevet

Har sett på Manduca og synes de ser flotte ut, men har hørt at de ikke egner seg for de helt minste.. Det er derfor jeg lurer på om et bæresjal er best til å starte med?

Skrevet

Jeg har dessverre ikke noen erfaringer, men har snakket med mange andre som har det. Etter mye om og men, har vi bestemt oss for elastisk bæresjal i starten, og så gå over til manduca etter noen måneder. Har fått prøve begge deler, med baby oppi:)

Var i utgangspunktet helt klar på at sjal ble uaktuelt. Syntes det virket så stress, men det var altså rimelig lett å få det på:)

Skrevet

Så flott! Lurte på om jeg kom til å bruke mer tid på å knyte sjalet og bli plaget med det, enn babyen faktisk fikk brukt det.

HI

Skrevet

vi brukte bæresjal kjøpt på babyshop i starten. Etterhvert gikk vi over til ergo. Vet at ergo har et spedbarnsinnlegg. Valgte ergo pga størrelsen som gjør at den er lett å ta med seg.

Fordelen med sjal er at babyen kommer tett inntil kroppen og kan være der lenge. Ulempen er meter på meter med stoff og at det blir varmt for begge (som jo er en fordel på vinteren, men ikke på sommeren).

Skrevet

Har svært god erfaring med elastisk bæresjal! Kan anbefale det på det sterkeste!! Helt supert! Spesielt de dagene baby var urolig..

Skrevet

Vi brukte mam eco mye de første månedene. Det er elastisk og nydelig å bære i! :D Eneste jeg savner med babytiden er å bære i mam eco:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...