Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Hva hadde du bydd på da? Jeg skal lage en bedre middag til mannen når han kommer hjem fra jobbreise fredag. Tenkte å overrakse han med treretters middag Men jeg trenger litt tips og inspirasjon
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Forrett: Lime/chili/hvitløksmarinerte scampi med cremè fraiche og sukkererter. Hovedrett: Biff, med div tilbehør Dessert: Sjokoladefondant med is og bringebærcoulis.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Forrett: Mimosa egg. Hovedrett. Indrefillet av svin, med haselback poteter, peppersaus og asparges. Dessert: Hans yndlingsrett hjemmelagd is og eplekake.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Hvis jeg var deg ville jeg laget noe du vet han er veldig glad i. Nytter ikke om vi kommer med forslag etter forslag om mannen din ikke liker det;)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Forrett: Blåskjellsuppe Hovedrett: Biff (blodig som han liker den) med hvitløksgratinerte poteter, en dæsj reker, broccoli og peppersaus. Dessert: MEG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå