Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Fornavn på alle? Kun etternavnet? Fornavn og etternavn på alle? Bare gatenummer? Eller noe helt annet?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Fornavn og (felles) etternavn på meg og min mann, fornavn på mine to barn og gateadr. + nr.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Fornavn på alle og felles etternavn: Anna, Berit Carina og David Eriksen
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Er ike gift, så her står fornavnet og etternavnet til oss begge
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Har fire etternavn bare. Vi har mine og dine barn, og min manns barn har mellomnavn så vi har bare satt alle etternavnene. Greit om vi får post som bare tar mellomnavnet.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Fornavn + etternavn på alle. Bare min datter som ikke har vårt felles etternavn (annen pappa) så ville følt det dumt om det var etternavn og hennes fornavn og etternavn...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 Har det minste skiltet som er mulig å få og der står det etternavn og addressen. Har et veldig sjeldent etternavn så da trenger jeg ikke å ha på navn på alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #9 Skrevet 9. februar 2011 Fornavn og etternavn til meg og samboer.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #10 Skrevet 9. februar 2011 Hehe, hadde det bare stått etternavn på postkassene, hadde det vært vanskelig. For vi bor en hel slekt i vår gate, hvorpå alle har det samme etternavnet. Men jeg har ikke tatt hans etternavn, så det står alle navn.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #11 Skrevet 9. februar 2011 Tror ikke det står noen ting nå, før sto navnet til samboer, siden han bodde her alene før vi flyttet sammen, men jeg tror det er visket bort av vær og vind..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #12 Skrevet 9. februar 2011 Det står 2 J pluss et klistremerke med "Reklame? Nei takk!"
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #14 Skrevet 9. februar 2011 Jeg tok hans og han tok mitt etternavn, sånn med bindestrek. Det er kun det som står på postkassa.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #15 Skrevet 9. februar 2011 xxxxx, xxxxx, xxxxx, (barna) xxxx og xxx (voksne) xxxxx (etternanvn - dobbel størrelse)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #16 Skrevet 9. februar 2011 Alles fornavn, mellomnavn og etternavn. Vi har trre ulike kombinasjoner av etternavn.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #17 Skrevet 9. februar 2011 Hele mitt navn Hele navnet til mannen min Adressen vår Viktig at rekkefølgen er denne, damene først! Ungenes navn står ikke der i det helt tatt.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #18 Skrevet 9. februar 2011 fornavn og etternavn på meg, mannen og begge ungene,.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #19 Skrevet 9. februar 2011 Jeg vil ikke ha barna sitt fornavn på postkassen. Vi har postkasse som står ganske så tilgjengelig til allmenheten... Men på vår står det Familien alle etternavn adressen
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #20 Skrevet 9. februar 2011 Ole Olesen Kari Nordmann Baby Olesen Gateadresse 0 Så har jeg tegnet på en sol og ett smilefjes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå