Gå til innhold

Hvorfor gikk mannen din fra deg? U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg ikke ville ha flere barn!

Skrevet

Han har da ikke gått ifra meg da.

Hva får deg til å tro det?

Skrevet

Fordi jeg ikke likte røff analsex som eks A, og ikke ville tisse på ham som eks B, og ikke likte at han sto 1,5 timer på badet for å fikse håret sitt. Bare fordi han visste at 13-15 åringene synes han var pen.

Men jeg var visst den beste av alle han hadde hatt til å suge. (lucky me!;p)

Han hadde visst også veldig lyst til å pule alle eksene hans fordi de enda likte ham. Var jeg på samme fest som en gutt, skulle han drepe meg, men han kunne visst pule alle.

Han var 24

Skrevet

å herregud for en syk syk mann 09:50! Håper det var DU som gikk fra ham og ikke omvendt. Håper ikke andre kvinner er dumme nok til å rote seg bort i et sånt menneske! Du fortjener nok definitivt en som er 100 ganger bedre enn ham.

Min ex ble min ex fordi de store følelesene uteble. Så enkelt er det.

Skrevet

09:50 her. Jeg var så psykisk nedbrutt at jeg oppdaget ikke når de små dumme tingene blæ til gigantiske. Men han gikk, fordi han skulle bli fotballproff. Heldigvis skadet han seg, slik at jeg slapp å se trynet hans på TV.

Og det verste av alt, er at han er verdens beste venn mot vennene sine, så ingen vet at han er slik bak lukkede dører. Og man blir jo ikke trodd, når man sier slik om sin eks.

Skrevet

Høres nesten ut som min eks, bare at jeg gikk ifra ham.

Han mente dte var ok å være utro siden jeg ikke gikk i sexy nok sko, og ikke ville tisse på ham, og ikke syntes det var greit at han hadde sex med shemales.

Han har ikke turt å si et eneste vondt ord om meg i ettertid, nettopp fordi han vet hva jeg vet om ham. Men av en eller annen merkelig grunn trodde han at vi kunne bli sammen igjen etter alt dette. Selvinnsikt, noen?

Skrevet

Hei 09:50

Klassisk at mannen er en engel utad og et ubrukelig menneske når man bare kommer tett nok innpå. Min kjære mor var desverre sammen med et eksemplar som var todelt på den måten: sjarmklump mot alle andre enn sine aller nærmeste....(de er nå skilt heldigvis, men jeg har nå 50% av dna mitt fra idioten desverre...heldigvis har han mildnet med årene, og er grei nok når man ikke er avhengig av ham).

Jaja, godt du er kvitt ham (og godt du slipper å se trynet hans på tv). Satser på at han finner seg en partner han fortjener da ;), som er like "sjarmerende" som han selv høres ut som.

Skrevet

Jeg ble dumpet av en som var utro mot MEG.. hahaha.

Syns det var jeg som skulle fått æren av og gjøre det slutt egentlig.

Skrevet

09:50 her igjen:)

Tror han fikk bipolar lidelse-diagnosen i ettertid.

Håper bare for hans del at han har skjerpet seg. Synd at faren din er slik!

Skrevet

15:33

Er det en viss klysete partyfikser du har vært sammen med? Skikkelig klein idiot som er besatt av analsex, wetsex, og shemales =S

Skrevet

Han gikk ikke jeg kastet han ut da han ble aggresiv mot barnet vårt, og fysisk ville ha slått om jeg ikke hadde vært der for å gå imellom.

Og han i tilegg var mer lei seg for at han hadde fysisk slått meg en av det at slaget var ment for barnet.

Hadde en ex som gikk fra meg da han hadde funnet seg en annen og hadde visst vært utro mot meg med henne en stund. Og i tilegg mente han at det var min skyld at han var utro fordi jeg stolte på han og ikke var sjalu. hehe var ikke direkte lei meg for å bli kvitt han da

Skrevet

Han gikk fordi jeg var ei megge som ikke syntes at det var greit at han dyppet staken i alt som hadde puls. Så sær og egoistisk var jeg som ikke ville dele han med alle andre, at han følte at han måtte frigjøre seg fra meg. Good riddance!

Skrevet

Han gikk fordi han egentlig ville ha eks-kona. Og fordi jeg var gravid

Skrevet

Spørsmålet til deg burde vel heller være: hvorfor giftet du deg med han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...