Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Skal vi ikke sammen prøve å fylle denne sida med noen mer interessante innlegg? (Nå som vi har kvernet gjennom alle argumentene, og ender opp med "jorda er rund!" "ja, men det er så trist at den er det!")
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Nei, dette er to barn som kan komme til å miste livet i India. Hadde jeg bare visst hva jeg kunne gjøre for å hjelpe til. Litt mer innteressant enn "Barnet mitt heter Per, hvem er jeg?"
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 ...kan miste livet i India??? Det er ca en halv milliard barn i India. Er det noen som truer disse to på livet...?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Den halve milliarden har vel i det minste et statsborgerskap? Nå er vi igang igjen:-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Mangel på statsborgerskap er en vanlig dødsårsak i India, kan jeg tenke meg.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Hehehehe... Nei fy dere!! Dette får dere jammen diskutere i noen av de andre åttåførti trådene dere kan velge mellom!! Skjønner ikke hvorfor alle må lage en egen tråd om ting, når det er offentlige saker som diskuteres, kan man ikke bare fortsette diskusjonen i den ene "volden-tråden"? MÅÅÅ man lage fem til, som handler om akkurat det samme?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 Helt sant, her skal det handle om mat. Er det f eks bare jeg som liker blodpudding? (Av donorblod fra norske svin og lam altså.)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #9 Skrevet 8. februar 2011 Ja, det kommer frossent i litersspann, med underskrifter fra donoren på utsida.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #10 Skrevet 8. februar 2011 Håper de har ligget i minus 180 grader da.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #13 Skrevet 8. februar 2011 Ikke all donor er guff da. Barna mine er verdens herligste donorbarn, men de liker ikke blodklubb trur jeg, får ikke lov til å smake engang.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #14 Skrevet 8. februar 2011 Mine liker det kjempegodt! Hadde det i dag, begge spiste tomt fatene og ba om mer!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #16 Skrevet 9. februar 2011 Er alle barn glad i blodpudding da, eller gjelder det bare donorbarn? Kanskje jeg skal prøve å gi mine det, selv om de bare er donert fra oss selv. Og må det være donorblod?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #17 Skrevet 9. februar 2011 Mine barn er ikke donert, men de elsker stekt blodpølse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå