Gå til innhold

Har dere tro på softshell vårdressene fra name it??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, jeg har ikke noe tro på at lilla glidelås nødvendigvis er til jenter og turkis til gutter ettersom jeg har tittet på den turkise til lillevenn.

Ellers er jeg litt skeptisk, den ser litt tynn og lite slitesterk ut. Veldig fin og sikkert deilig og myk, men jeg vet ikke om jeg tror den tåler treklatring, fjellaking og skogturer i særlig stor grad.

Jeg er ikke begeistra for softshell til unger.. Vi kjøpte jakke til guttungen i fjor- og han var klam og svett i den, bare ved helt vanlig bruk. Tenk deg en aktiv unge i lek da...*grøss*

Nei, ville heller satsa på vanlig parkdress ja.. Refle har jo de helt vanlige, samme med Reima, Skogstad, HH osvosv..

Annonse

Jeg er ikke begeistra for softshell til unger.. Vi kjøpte jakke til guttungen i fjor- og han var klam og svett i den, bare ved helt vanlig bruk. Tenk deg en aktiv unge i lek da...*grøss*

Nei, ville heller satsa på vanlig parkdress ja.. Reflex har jo de helt vanlige, samme med Reima, Skogstad, HH osvosv..

Har ikke sett dressen, men softshell høres ut som andre sier her at kan bli veldig klam og varm.

Purr i farta:) eller andre med arfaring; hvilken parkdress fra Stomberg kan dere anbefale?

Vi har denne;

http://www.xxl.no/barnas-xxl/barneklaer/dresser-sett/lykke-parkdress-1059884

Den er ganske tynn men vi har brukt den litt i det siste pga det varierende været. Bare å ha en tykkere ulldress under:) Her er det den vi har til mini på 1,5 år, hun beveger seg veldig fint i den. Siden hun er så liten sitter hun jo en del på bakken og har så langt ikke blitt våt:)

Purr i farta:)

Takk for tips. Tror kanskje jeg skal gå for den til guttungen. Trenger dress nå til våren.

Hvilken str har du til jenta di?

Gutten min er 19 mnd og er lang (90) så er litt usikker på str. Tenkte kanskje å bestille den over nett, så får ikke prøvd.

Jenta mi er også ganske lang, bruker 86-92 i klær. Hun er 18 mnd:) Vi har dressen i strl 92 og regner med den holder hele våren og høsten(med mindre hun vokser voldsomt). Virker som dressen er ganske normal i strl, min lille har hvertfall litt å gå på nå(uten at det har noe å si for bevegeligheten). Håper dette var litt hjelp:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...