Gå til innhold

05,02,11 Kom prinsen vi har ventet på i Tønsberg :-)


Gull klump 2 :-)

Anbefalte innlegg

Ventetiden endelig slutt ;-))))

Torsdag ble jeg strippet av jordmor...å dette gjorde susen. Ble små rier med en gang jeg kom hjem, satt å kjente på dem hele Torsdag og Fredag...Kl 04,00 natt til Lørdag tok det seg skikkelig opp og kl 05,00 da var det ca 4-5 min imellom og de varte ca 1 min - 1,5 min. Da kjørte vi rett til føden. Ble tatt godt imot og ført inn på fødeværelse. Sa ifra med engang at når jeg kan få epidural så ønskes det. Jeg hadde da 4 cm åpning, å de sa de skulle bestille det....imens var det flittig bruk av lystgass, mye friskere luft inni masken så det gjorde godt. Tiden gikk, å smertene ble hyppig og uutholdelig, hvor ble det av epiduralen??? Legen hadde vist ikke tid enda så måtte pent vente...6 cm åpning å kl var 07,30. Det er ett minne å føde "all natural" ...for legen dukket aldri opp. Kl 08,51 var gutten født. Heldigvis!!!! Han var 4010g og 52 lang,37 i hode omkrets.

Om jeg noen gang kunne valgt 4 timer uten annent enn lystgass eller 24 timer med første mann og epidural....yes da hadde det blitt 24 timer!!!!!

Altså dere jenter som ønsker epidural, ikke vent så lenge som jeg gjorde med å dra inn, å be om epidural så fort det er mulig å få med en gang.De innformerte meg nemmelig etterpå at når de bestiller, må legen komme innen to timer...det funker dårlig når en er kjapp!

Lykke til alle som venter!!!!

Nå er det bare kos og våken netter...he he.

Fantastisk med nr 2 også!! :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer masse med prinsen..:-)

 

Vår skjønne, lille prins kom torsdag 10.februar kl.11.53, akkurat passe stor med sine 51 cm og 3850 g..:-)

Fødselen var over nesten før den hadde startet, men det var forventet siden jeg har hatt to raske fødsler tidligere!

Nå storkoser vi oss hjemme med verdens snilleste lillebror, han spiser, sover og bæsjer!!!

 

Kanskje vi får til et kafèbesøk om ikke så lenge?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer damer !!!!

Tar gjerne kafe besøk en dag!

Håpet å se deg på sykehuset trollunger....men heldigvis ventet vi ikke til den 10ende...he he

Lykke til med prinsen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...