Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Altså samboer da. Han innrømmer aldri sine egne feil. Hvis han er på besøk og må hjem for å betale noen regninger etc, så sier han at han må hjem for å rydde slik at JEG ikke blir sur osv!! Dette var bare et eks. men han kan aldri si noe om seg selv, han skylder alt på meg. Har løyet så mange ganger om at ting er min feil når det slett ikke er det. Jeg er ofte sint og litt "masete" kjerring, men siden mannen er så taus så blir jeg slik automatisk.. Er så lei av at han må lyve hele tiden..blir rett og slett forbannet på han. Og vi kan aldri prate eller kommunisere om noen ting, han klarer ikke prate!! Er helt sykt..han er så taus... Jeg har sagt jeg vil flytte fra han nå...jeg tør ikke..men prøver å true han, han er like taus...((
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 X'en min brukte også ofte meg som unnskyldning for å stikke, takke nei til ting osv. Rett og slett fordi kompiser ikke gadd prøve overtale ham til å bli med når de trodde det var jeg som sjefet over ham. Er nok mange av hans kompiser som har et skjevt inntrykk av meg, haha! Han gjør det nok ikke for å dra deg ned i dritten, han tar bare den enkleste utvei. Men hvorfor true med å gå fra ham om du ikke mener det?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Han har dårlig selvtillit....er kanskje der det ligger..men søren om han innrømmer det! Dog alle kan se det.. Jeg truer med det fordi jeg blir så sint..jeg ser rødt når han lyver slik. Tror nok jeg går fra han snart..får jeg orker ikke leve med en taus mann som ikke kan prate om ting eller innrømme sine feil! Han er ellers veldig snill og god far. Men det betyr lite uten kommunikasjon HI PS: takk for svar...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Konfliktsky. Veit ikke om det finnes noen medisin mot det. Menn som ikke klarer dagliglivets 500 millioner småkonflikter, ender ofte opp med en kjempekonflikt til slutt, nemlig skilsmissen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå