Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Har i hele dag hatt mens smerter og veldig nedpress (spes når jeg står) er veldig øm neders i magen og vært ubeskrivelig trøtt de siste dagene... burde jeg ringe jordmor i morgen? babyen sparker og dytter og har det bra =)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 er det første barnet eller har du vært gravid før? tror nok det er helt normalt , jeg er 19 uker med mitt 4 barn og har det allerede nå, føles ut som ungen skal presse seg ut, men noen ganger kan det kjenner litt sånn når du har kynner fks..men det er vist normalt når man er flergangsfødende...! men er du usikker så skal du selvfølgelig ringe å høre med jordmor..=)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Menssmerter og nedpress som ikke gir seg? Ring fødeavdelingen du, da får du komme inn til sjekk. Desverre er det noen som føder i uke 33 også, så jeg vil anbefale deg å ta en telefon ihvertfall! Hilsen ei som er jordmor! :-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 dette er mitt andre barn. Har hatt veldig mye kynnere før som var vonde, men nesten ingen nå i det siste, men merker dem veldig godt når dem først kommer...... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå