Gå til innhold

noen som har peiling på scrapping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper man utstyr og er det vanskelig i starten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg anbefaler deg å melde deg inn i www.scrapping.no , der vil du få masse tips.

Ellers er det greit å handle på www.papirloftet.no, og www.bikuben.com (dette er bare et fåtall av mange nettbutikker.) Se for deg hva du skal lage..På en LayOut (LO) trenger du : kartong, anbefaler bazill i den fargen du vil som grunn/bunn. Så finner du evt mønsterpapir i farger som matcher(et/tto/tre som du setter sammen som du vil) Kanskje du velger å bruke rammer rundt bildet/ene som du har tenkt å bruke, der kan du kjøpe bazill i annen farge. Du trenger lim, og du trenger helst ett skjærebrett for å få kantene fine. Så trenger du stæsj.

Lett å bli bitt av bazillen(scrappebasillen;)) Har jeg glemt noe nå, tro?? Lykke til!

Skrevet

Takk! Andre som har tips? Er scrapping både album og kort? Har ikke peiling jeg=)

Skrevet

Du kan scappe alt du vil! Både bilder og kort. Å brette papir går oggså innenfor scrapping. Bare fantasien som setter begrensninger.

På papirgleder.no finner du masse. Der er det galleri over hva ulike personer har laget slik at du kan finne litt inspirasjon.

Men som personen ovenfor sier så er basis kartong (ark), bilder og det du vil pynte med. Det kan være masse, som stempler, klistremerker, bånd, blomster, osv...

Du kan også google scrapping og se på bildene som kommer opp. Har du lyst å scrappe forskjelige tema feks baby, så setter du det inn i søkeordet også. Du finner utrolig mye inspirasjon på nettet.

Har du en hobbybutikk i nærheten så kan du dra inn dit å se. De har ofte utstillinger og kort og andre sider som er scrappet.

Håper du også blir bitt av basillen, det er en gøy hobby ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...