Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Vi vurderer å flytte,men vil da få lenger reisevei til jobb,ca 40min..Er redd det skal bli for langt i lengden..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Med gåing til og fra buss og bussturen bruker jeg gode 45 min en vei. Jeg merker at det er litt kjedelig å kjøre bort ettermiddagen. Jeg bruker selvsagt litt kortere tid med bilen, rundt halvtimen. Men velger buss som blir et billigere alternativ. Det blir en vanesak i grunn. Samt at det kommer jo litt an på arbeidstidene man har. Jeg er som regel ferdig på jobb kl 15.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Med gåing til og fra buss og bussturen bruker jeg gode 45 min en vei. Jeg merker at det er litt kjedelig å kjøre bort ettermiddagen. Jeg bruker selvsagt litt kortere tid med bilen, rundt halvtimen. Men velger buss som blir et billigere alternativ. Det blir en vanesak i grunn. Samt at det kommer jo litt an på arbeidstidene man har. Jeg er som regel ferdig på jobb kl 15.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå