2+jente og gutt Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Hei. Vi bor i Oslo vest og lurer på om vi kan dra på legevakten på Bærum sykehus? Det er mye nærmere for oss og der har vi vært tidligere da vi har flyttet fra Bærum.
År og dag Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 I prinsippet kan man dra på hvilken som helst legevakt dersom man trenger akutt legehjelp.
2+jente og gutt Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2011 Så det er ikke sjanser for at man blir sendt videre?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Når vi er på hyttetur o.l. bruker vi alltid legevakten:) De er jo der for alle som trenger akutt hjelp. Det er selvfølgelig mulig at man blir sendt videre i storbyen;) hehe.. Både i Uvdal og på Evje er det liksom uaktuelt å bli sendt videre. Her vi bor er det bare to legevakter, og den ene er privat (dvs koster mer penger.. hehe). Men ring først! UANSETT!! =) Vi ringer bestandig. Da vet de hvem som kommer og hvorfor. Da får man også vite om det er mange i kø, om man bør vente litt med å dra, om man bør komme ASAP osv
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Foreldrene mine bor fortsatt i Bærum, og en gang var jeg så dårlig at jeg dro hjem til dem (i stedet for å ligge alene på studenthybelen). Etterhvert fikk jeg så vondt at vi måtte dra på legevakten, og de spurte faktisk hvilken kommune jeg tilhørte. Må innrømme at jeg løy, og oppgav foreldrene mine sin adresse. Rett og slett fordi jeg var så dårlig og redd for at de skulle sende meg et annet sted. Nå skal det sies at jeg ikke vet om de hadde gjort noe hvis jeg hadde sagt at jeg bodde i Oslo eller om dette er vanlig praksis. Og det er ganske så mange år siden også... det var fortsatt den gamle legevakten. Har hørt at de har fått fantastiske lokaler nå by the way;)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 På de lokale legevaktene her i byen (bergen) må man gå på det man hører til i deres åpningstider.Men er det virkelig akutt så tar de nok i mot:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå