Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Først henter jeg Alexander, ungen til meg og min eks...før å kjøre han til svømminga.. også henter jeg tvillingene som er ungene til min nåværende kjæreste... Deretter reiser jeg å henter Nikoline på dansinga som jeg og kjæresten har sammen.. Så er det Jonas da, som jeg "fikk" før mitt første ekteskap.. Så må jeg jo hente Alexander etter han er ferdig, og kjøre han hjem til min eks. Titter litt i speilet....og plutselig.. HVEM ER DU?!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Dere høres ut som vanlig norsk familie, med dine, mine og våre barn! Tror ikke dette er et spesielt tilfelle...... Men selvfølgelig... litt å holde styr på blir det når det er flere mødre og fedre inn i bildet.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 ...det her er jo fra en bilreklame- hva var vitsen med innlegget?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Haha.. Ja, det er en reklame.. Kanskje vitsen med innlegget var å vise at man syns det er litt artig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå