Gå til innhold

Svangerskapskvalme som plutselig kommer veldig tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne gangen var jeg superheldig! Var ikke skikkelig kvalm mye over de 12 første ukene. Vært velidg sensitiv til mat, så vært kvalm ved lukter og slik, men ikke sånn konstant som sist.

Men nå har kvalmen kommet mer og mer, tror jeg. I går ble magen helt i opprør over middagen, og holdt seg slik over natta. Da jeg pusset tennene til morgenen (noe som kan være litt pes), så ble det for mye, og jeg kastet opp masse.

Og nå er magen i opprør igjen. Den ekle kyllinglukta ligger i huset etter middag!

Er det vanlig å få tilbake kvalmen slik? Eller er det mer sannsynlig at jeg faktisk er syk? Føler meg liksom ikke ordentlig syk, heller, bare veldig uggen. Blir litt i tvil om jeg bør holde meg unna folk, men kan jo ikke gjøre det evt resten av svangerskapet... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte.. De siste dagene har kvalmen kommet kastet over meg helt plutselig.. I dusjen i dag, måtte jeg bare gi opp og ta en "pause" før jeg orket å dusje videre, og nå, etter middagen måtte jeg gå og legge meg pga. ekstrem plutselig kvalme. Lå en times tid, og så var kvalmen mer eller mindre borte igjen. Så jeg kjenner meg liksom ikke syk, i og med at kvalmen ikke er der hele tiden, men jeg synes jo det er rart at svangerskapskvalmen kommer tilbake så sent.. Er i uke 17.

Hvor i landet bor du forresten? Jeg bor i Oslo, bor du også her så kan det jo være en form for omgangssyke som går.. God bedring!

Skrevet

kvalmen har kommet tilbake her og, vært uten i 4 deilige uker. (Er 24+5)

Skrevet

Takk for svar! Ser ut som det er svangerskapet som byr på litt ekstra overraskelser.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...