Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #27 Skrevet 10. februar 2011 Er jeg den eneste som synes slike ting på fester er noe idiotisk tullball som ødelegger hele festen for alle?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #28 Skrevet 10. februar 2011 Nei det er sikkert surpromper som aldri vil bli med på noe tullball.....
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #29 Skrevet 15. februar 2011 dette må prøves ut, høres veldig morro ut
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #30 Skrevet 15. februar 2011 11.11: Nei, du er ikke den eneste: Festbremser, kaller vi slike.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #31 Skrevet 15. februar 2011 Har vært med på 3 fester hvor vi fikk lapper under tallerknen med oppgaver. Var rasende festlig! Her har jeg noen tips: At en må si noe flere ganger, feks: Hvor er røøøøret mitt, "det skal være snickers og twist, hehe" eller andre ekstremt irriterende gingels. Utrolig irriterende! En må putte inn engelske ord så ofte som mulig, "det er skikkelig BAD altså" Flaut Gøy og skrive de personelig, at feks par som kommer for oppgaver som sjokkerer parten, haha. En fikk i oppgave å overbevise alle om at 100% jobb, masterstudier og 3 unger ikke var mye jobb, og at hun nå gjerne ville begynne og jobbe frivillig tre kvelder i uken. Stakkars mann, holdt på å svime av flere ganger. En mattelærer fikk i oppgave å sammenligne alt matematisk. Folk trodde det hadde tippet over. Veldig gøy, men ikke la det gå for lang tid, grusom og være den som har fått i oppgave å si "skål da dere, skååål" hvert 10 minutt, og ikke kan si noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå