Gå til innhold

2 dager over ikm og tror og håper jeg hører hjemme her:)


Gjest 3 små ♥

Anbefalte innlegg

Gjest JuniJenta 2010 + ?

Har verdens skjønneste datter på 8 måneder, og skulle egentlig vente til april med prøvinga på nummer to, men så hadde vi et lite "uhell" for noen uker siden, og nå er jeg to dager på overtid. Har 28-dagers sykluser til vanlig, så dette blir spennende å se.

 

Har selvsagt de klassiske symptomene; trøtt, småkvalm, muringer i magen, stikkinger i sidene/eggstokkene som brer seg opp til hoftekammen, stikkinger i brystene, vondt i korsryggen, bitter smak i munnen og svimmel. Må jo være kjempegod hvis jeg skal klare å innbille på meg alle disse symptomene tenker jeg;)

 

Testet ikke positivt med dattera mi før 11 dager etter ikm, så tør ikke helt å teste enda.. Samtidig klør det i testefingeren, så mulig jeg tester kjapt og gæli i morgentidlig:)

 

Gratulerer så mye til alle dere som er gravide, håper jeg kan være her frem til oktober sammens med dere:)

 

Klem klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi oi , så spennend! Gleder meg til oppdatering! Jeg må se og komme meg ut av denne klubben, men måtte bare titte litt. Jeg håper på nytt resultat om ikke altfor lenge og ny terminklubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende:)) jeg har ikke klart å vente så lenge,jeg tok test 5 dager før forventet mens ;)

jeg har termin 10 okt :)

LYKKE TIL !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JuniJenta 2010 + ?

Tusen takk for lykkeønskningene jenter:) Får nok teste i morgen og se! Skal si fra hva resultatet blir;) Hvis jeg er gravid er terminen 19. okt.

 

Hyggelig å høre fra deg igjen Opus11! Håper det ordner seg for deg og at du blir gravid asap!! Siden du allerede har en fot innenfor denne terminklubben, så kan du jo bare henge med videre;) Sier jeg som ikke har fått en positiv test enda en gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Jeg er 6 dager over for første gang i hele mitt liv & drit nervøs!!

Jeg tester negativt, men så får jeg det ikke ut av hodet heller!

Er invitert på innflyttingsfest & skal på Spaniatur neste uke, så hadde jo vært greit å vite..

 

Jeg er også småkvalm, har stikkinger i rygg og brystene, samt at jeg er vel en smuule mer amper enn vanlig! hehe ;)

Men det kjennes ut som menssmerter liksom, så jeg har jo gått & ventet på mensen nå i 4 dager.. Men den kommer jo aldri! Pluss at det kommer bare av & til som stikkninger!

 

Men du gikk altså over 11 dager før du testet positivt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh!! Spennende!!

Jeg testet positivt idag, og har termin 19 okt:) Morro hvis du tester positivt, så det gr an å følge ditt svangerskap med akkurat samme termindato som meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...