Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Noen som har lest noen gode bøker som de vil anbefale. Jeg er ganske altetende, gir alt en sjanse ihvertfall men unntak av krim. Har lest endel av Paolo Coelho, Steven King, Marian Keyes og avsluttet Drageløperen idag. Deres tips?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Noe av Håkan Nesser. ";MEsteren og Margharitha"
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Ildefonso Falcones med Havets Katedral og Fatimas Hånd
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Ikke uten min datter Tusen strålende soler Noe i meg er sterkere enn jeg I morgen var jeg alltid en løve
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Twilight! Milleniumtriologien Dan Brown sine bøker
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 Takk for tips, har hørt litt om Fatimas hånd, Øya og Tusen strålende soler. Ikke uten min datter har jeg lest De andre har jeg ikke hørt så mye om tror jeg. Takk for fine tips
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #8 Skrevet 8. februar 2011 Uten tvil Shantaram! Jeg har ganske like leserpreferanser som deg, og denne boka var helt fantastisk! Anbefales på det sterkeste! Og ikke la deg skremme av 900 sider
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #9 Skrevet 8. februar 2011 Holder med Havets katedral av Ildefonso Falcones. Skal snart begynne på den andre boka nå. Den er reservert på biblioteket:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #10 Skrevet 8. februar 2011 Det bør sies ta havets katedral er ganske tunglest om en ikke leser en del... Men den er for all del god om en liker historie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå