Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Brukte du alltid sminke når du var i tenåra? Og bruker du det fortsatt?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Brukte mye sminke før ja. Type sminket meg for å gå i postkassa (nesten i hvert fall) Nå bruker jeg mascara og leppepomade hvis jeg skal noe sted, hjemme og til og fra barnehagen går jeg ofte helt uten:) Men jeg har mye bedre selvtillit og er veldig fornøyd med meg selv nå da:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Jeg brukte nesten ikke sminke i tenårene. Begynte vel såvidt å sminke meg litt når jeg skulle på fest/ut på byen fra jeg var 16-17... Da foundation og mascara. Nå 35 år, bruker jeg sminke hver dag. men kun Id- foundation... Øyenskygge og mascara i tillegg hvis jeg skal pynte meg/gå på fest. Bruker også selvbruningskrem et par ganger i uken..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Aldri brukt sminke og jeg er snart 30.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Nå er jeg bare i begynnelsen av 20-åra, så er ikke så mange år siden jeg var tenåring. Men da brukte jeg stort sett sminke. Gjør det nå også, men ikke mye, bare foundation og kanskje litt solpudder eller rough i kinnene. Skal jeg ut på noe spesielt så jeg pynter meg bruker jeg også mer sminke, som maskara, øyenskygge og sånn.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Bruker sminke når jeg skal/skulle ut:) Nå om dagen blir det dekkstift, mineralfoundation, litt mascara på den øverste øyenvippen-for å skape naturlig look;)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 Jeg brukte mye sminke i starten av tenårene. Etter hvert oppdaget jeg at jeg ikke ser så ille ut uten sminke, så de siste årene har jeg egentlig ikke brukt noe særlig annet enn mascara. Men det er relativt sjelden jeg bruker det også, bare når jeg skal noe spesielt
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #8 Skrevet 8. februar 2011 Når jeg var i tenårene så brukte jeg altfor mye sminke. Nærmest sparkel! Tok meg minst en time hver morgen med hud og hår. Nå er jeg 28 år og bruker ikke sminke daglig. En gang i blant så bruker jeg litt id-pudder, maskara og øyebrynsskygge. Og når jeg virkelig skeier ut så bruker jeg rouge og kajal i tillegg! ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 brukte litt sminke når jeg var 15-16, er 20 nå og bruker ikke sminke, bare av og til når jeg virkelig vil pynte meg hvis vi skal noe føler meg faktisk ikke så bra med sminke, og syns selv jeg ser litt bedre ut uten
Lille-Pernille Skrevet 10. februar 2011 #10 Skrevet 10. februar 2011 Nei. Har aldri vært en prioritering hos meg. Sminker meg lett til fest og andre spesielle anledninger, men aldri til daglig. Foretrekker å sitte med kaffe og avis en halvtime på morgenen istedet....
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #11 Skrevet 10. februar 2011 Ja, begynte med mascara på ungdomsskolen. Har avnasert litt etterhvert som tiden har gått.Nå bruker jeg minst mascara, eyeliner og foundation til daglig. Tar meg maks 10 min.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #12 Skrevet 10. februar 2011 begynte sminke meg når jeg var 15 år , sminker meg nå også innimellom, men faktisk svært sjelden
3 nøtter til Askepott Skrevet 10. februar 2011 #13 Skrevet 10. februar 2011 Bruker sminke daglig, men er ikke helt mansik, kan gå på butikken eller til folk uten. Til fest bruker jeg masse. Kan fint bruke 2-3 timer på å sminke meg da.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #14 Skrevet 10. februar 2011 Brukte lite i begynnelsen, kanskje bare mascara, litt øyenskygge og lipgloss. Fra jeg var 14-17 år. Etterhvert begynte jeg med mer sminke, hvertfall når jeg begynte å jobbe på postkontor som 18 åring. Når bruker jeg til hverdags mascara, litt farge i kinnene, øyenbrynsblyant og lipgloss. På enkelte dager når jeg gidder, så har jeg på meg mineralfondation og øyenskygge. Tar den helt ut på fest, med glitter og alt :-) VELDIG glad i og interessert i sminke!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #15 Skrevet 10. februar 2011 Bruker folk glitter på fest enda? hehe Husker jeg brukte glitter på fest i 18års alderen, er 27 nå... Brukte mer sminke til hverdags før jeg fikk barn, mest alderen 16 - 22 kanskje..Men mest fra alderen 17-29..ganske heftig til tider da:) Nå bruker jeg foundation, eyeliner, mascara og rouge eller litt solpudder på kinnbeina. Bruker øyenskygge av og til. Til fest bruker jeg det samme men mer foundation og øyenskygge/eyeliner
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2011 #16 Skrevet 10. februar 2011 haha...fra alderen 17 til 19 mente jeg:)))) trøtt.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå