Gå til innhold

Er magesmerter vanlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 4 uker og 4 dager igjen til termin.. har hatt mye magesmerter i natt og i dag :/

Flere som har det? er det bare ømt fordi baby sparker mye eller kan det være noe galt?

PS. Nei, det er ikke bare å dra å sjekke noe som helst. Jordmor er sykemeldt og sykehusbesøk skjer ikke, er redd for å bli "ledd av" etter mange som har skrivd de har blitt det her.. forresten superkult at folk skriver det, blir så lett for alle andre.

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Hei, nå er det 5 mnd siden jeg fødte, men husker jeg sleit med litt av hvert av magesmerter de siste ukene. Jeg dro for å sjekke, de som tror de har blitt ledd av her inne tror jeg er ekstremt nærtagene, finner på ting, eller har vært ekstreeemt uheldige med hvilke personer de har møtt på. Fikk beskjed om at tarmer og alt ligger i klem inni der, legg til en baby på 3-4 kg som sparker på alt og krydre med litt luft/forstoppelse så har du resultatet--magesmerter.

Det er vondt og leit, men jeg ville sjekket en gang for mye, og ikke tenkt på at du blir ledd av, det har de faktisk ikke lov til, og da kan du, eller den som er med deg si ifra!!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...