Gå til innhold

Sulten!


Millepille

Anbefalte innlegg

Så sulten jeg er blitt de siste dagene!! Magen romler som et orkester halvannen time før lunsj og et par timer etter er jeg sulten igjen. Skikkelig sug i magen og blir så sulten at jeg blir svimmel og ukonsentrert. Frøet er på størrelsen med det ytterste leddet av tommelen, så det må da være grenser hvor mye h*n skal ha.

Jeg må le av meg selv. Føler meg som en spisemaskin. Hvordan skal dette gå :P

 

Andre som har det sånn? Er 8+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Er 8 blank i dag og spiser ei brødskive hver 1,5 - 2 time hele dagen. Eneste måten jeg klarer å holde kvalmen og magen i sjakk. Ufattelig ubehagelig å bli så brå sulten og så utsultet såpass plutselig. Stort sett brødskiver og knekkebrød som er godt og greit å fordøye, så begynner å bli lei.

 

Gleder meg til 1. tri er over og kvalmen forsvinner, apetitten normaliserer seg og energien er tilbake ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har akkurat det samme problemet! Kjempe plagsomt! Hehe, fortsetter det sånn blir det ikke lett å bli kvitt de ekstra kiloene etter fødselen :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt lik,hehe.. redd jeg kommer til å bli gigantisk, men må jo holde kvalmen i sjakk! Får tro det roer seg etterhvert!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sulten som en flodhest. Spiser og spiser.. Er forresten snart 12 fulle uker, og håper ikke jeg fortsetter å være like sulten resten av tiden, for da kan vekta etterhvert bli skremmende høy tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke noe kvalme men jeg også spiser mye og jeg er i uke 9.. så er redd det blir veldig vanskelig å få disse kiloene av etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...